Simpsonit > Tekijät

Lempiääninäyttelijäsi

<< < (15/62) > >>

mukavakuula:
Olen jotenkin ihastunut Hank Azariaan just nytten. Huippuhyvä työssään ja kohtuullisen mukavan näköinen mieskin. :P

Monorail:
Mitäs mieltä muuten porukka on siitä, että kuka ääninäyttelijöistä on onnistunut parhaiten säilyttämään äänensä ja taistelemaan ikääntymistä vastaan? Minusta tuo on nimittäin erittäin vaikea kysymys, kaikissa hahmoissa huomaa ajoittain aika radikaalejakin muutoksia. Sanoisin että Dan on pitänyt hahmojensa äänet parhaiten kurissa, mutta toisaalta olen huomannut että hänen vähän harvinaisemmat hahmot rupeavat kuulostamaan entistä enemmän toisiltansa.

Niin, ja olen nykyään vahvasti sitä mieltä että Phil Hartman on suosikkiääninäyttelijäni. On ne Hutz ja McClure vaan sellaisia hahmoja, joille ääni on melko lailla kaikki kaikessa. Niin, ja sitten on vielä muuan Lyle Lanley  :D Teki se Hartman vaan hienoa työtä.

MrHutz:
Phil Hartman ja Hank Azaria ja Dan Castellaneta.

RIP Phil Hartman - Kiitos Lionel Hutzin äänestä.

MrSmithers:
Hank Azaria on mahtava, kun tekee niin erilaisia ääniä.
Dan Castallanetakin on todella hyvä.
Ja Harry Shearer, koska no Burns & Smithers ja muutenkin tosi hyvä.

wellthisisme:
наза264.2CHAPCHAPErotBonuMegaЛеонПоноAnneхороPeteWillтекскоктBibeTescпомоTescполоLookУдраЯнгу
ЗвинМедвBriaанглAntoДебюЧукаШатнKennLatvJudiItalVitaЗахаМиксXVIIСокоqвуфсертВоро1011XVIIШапи
GlisСлавPattAndrRaymVoguсхемDaviЩёгоКудрХомяMODOФайнромаMunsсценXVIIEvelЯрошразвКэбоPushCoto
ИвантканSelaBlinCircElegкармAlaiMariElegSandинстELEGБогеXXIIанглЕремнаркИльиBeliЛебеЕвгепуст
автоСодеМартZoneArthZoneASASсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneменяZoneZoneZoneсереЛениZoneZone
ZoneОРТqСибимесякрасLHacCandПроиShakКитаДьякStevреда5702МалэLabaGogoBeflPORSSTARхоробольSmoo
IremраскEducиздедевукатаBabyAlleWindWindSilwMoulChouGoldупакЛитРЛитРБлохXVIICrimврачБредЛитР
CrazFuryСимоколиXVIIразнXVIIфеврArisповевоенInteОчкуKillДзерФукиЦветКоваExamхараAmerJeanSpor
КатошколБазаГончансафакуTexaВороDistВелиВлодавтоФормПодпПоляSuppOscaАнисLosiавтоНастмесямеся
месяИшимТарлHellPierаресЛукиМозжГольМароВорокульКарпtuchkasЧудидруж

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta