Lainaus käyttäjältä: DohFlanders - 10.05.08 - 10:54Oletteko huomanneet,että kauhujen talo-jaksoissa M.Groening laittaa usein sanan 'hell' keskelle.Kyllä ja olisit sen huomannu, jos olisit katsonut kaksi aiemmin postattua viestiä ennen sinun viestiäsi:Lainaus käyttäjältä: Duffor - 31.12.07 - 11:03Lainaus käyttäjältä: Lambo - 31.12.07 - 04:12Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?Juu minä oon nähny ja ihan haukoja ne on eikös ainaki yksi ollu joku James ''hell'' Brooks. On niitä moniaki ja vähän naurettavampia ;DAi nii. Missasin tuon 19.tuotantokauden kauhujentalon jakson. Millaisia tarinoita siinä tällä kertaa oli? Olisin utelias tietämään. o.öPoistin äänestyksen, kun siinä ei ollut yhtään ääniä, se oli kesken ja lukittu.
Oletteko huomanneet,että kauhujen talo-jaksoissa M.Groening laittaa usein sanan 'hell' keskelle.
Lainaus käyttäjältä: Lambo - 31.12.07 - 04:12Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?Juu minä oon nähny ja ihan haukoja ne on eikös ainaki yksi ollu joku James ''hell'' Brooks. On niitä moniaki ja vähän naurettavampia ;D
Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?
1. The Shinning. *****Homer ottaa vastaan työn Mr. Burnsin omistaman hotellin talvitalonmiehenä, perhe seuraa tietenkin mukana. Edelliset talonmiehet ovat murhanneet perheensäParhaimpia jaksoa. Loistava The Shining parodia.
en muista kummas tuotantokaudes 3 vai 5 mut se ko homer syö kielletyn donitsin ja piru flanders ja homer joutuu oikeudenkäyntiin siitä kun siinä kielletyssä donitsissa oli homerin sielu pelissä! se oli paras
Paras on Kauhujen talo, osa 14, koska Homerista tulee Viikatemies ja Bart ja Milhouse saa sekunttikellon, joka pysäyttää ajan.