Kirjoittaja Aihe: Kauhujen talo -jaksot  (Luettu 64491 kertaa)

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #15 24.12.07 - 10:22
  Kauhujen talo 18

2. Mr. and Mrs. Simpson **
Homer ja Marge ovat toistensa tietämättään salamurhaajia

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #16 25.12.07 - 15:46
Nyt on tapahtunut kyllä virhe, katsoin juuri simpsonien VIIDENNEN tuotantokauden ja tämä jakso oli siinä. En tiedä kuuluko sen olla siinä mutta mielestäni tämä on viidennestä TTK:sta.

WRONG! Kauhujen talo -jaksot aloitettiin vasta 2. tuotantokaudella joten 5. tuotantokauden vastaava oli tietenkin juuri tuo Kauhujen talo 4.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #17 26.12.07 - 21:47
  Kauhujen talo 18

2. Mr. and Mrs. Simpson **
Homer ja Marge ovat toistensa tietämättään salamurhaajia


aijai, ilmeisesti tää on jäänyt katsomatta. kuulostaa hyvältä, joten toivottavasti sen vielä näkisi joskus. :>

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #18 27.12.07 - 00:27
Kauhuentalo 7, on omasta mielestäni yksi parhaimmista. ^^ Varsinkin Bartin paha kaksoisveli on mahita. ^^

Kauhujen taloja saisi tulla useammin, kaikkia en ole itse vielä nähnyt. ^^

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #19 27.12.07 - 10:20
Mun mielest paras on ehkä 13 halloween jakso.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #20 27.12.07 - 12:41
  Kauhujen talo 18

2. Mr. and Mrs. Simpson **
Homer ja Marge ovat toistensa tietämättään salamurhaajia


aijai, ilmeisesti tää on jäänyt katsomatta. kuulostaa hyvältä, joten toivottavasti sen vielä näkisi joskus. :>

Tuohan näyttäisi olevan 19. tuotantokautta.. Eli eihän niitä vielä edes esitetä Suomessa. Mutta kyllä se varmasti päästään aikanaan näkemään.

En nyt tähän hätään osaa sanoa parasta Halloween -jaksoa, mutta mun mielestä viimeisin (Kauhujen talo 17) oli yksi huonoimmista, ellei huonoin. Kuvastaa 18. tuotantokauden tasoa.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #21 30.12.07 - 19:08
Lainaus
Tuohan näyttäisi olevan 19. tuotantokautta..

Jep.

Olen katsonut Simpsoneita FOX-kanavalta, joten unohdin että Suomessa näkyy joskus tulevaisuudessa.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #22 30.12.07 - 19:47
Kymmenes kauhujentalo on suosikkini, missä nähdään mm. Ned Flanders ihmissutena, Xena ja Homer tuhoamassa maailmaa tietokoneiden avulla.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #23 31.12.07 - 04:12
Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.

Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?


Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #24 31.12.07 - 11:03
Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.

Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?


Juu minä oon nähny ja ihan haukoja ne on eikös ainaki yksi ollu joku James ''hell'' Brooks. On niitä moniaki ja vähän naurettavampia ;D

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #25 11.02.08 - 15:26
Ehkä 15. kauhujentalo on paras jos ei lasketa sitä sen toista jaksoa.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #26 11.02.08 - 20:32
Ehkä 15. kauhujentalo on paras jos ei lasketa sitä sen toista jaksoa.

mitä siinä tapahtu.. en muista millä tuotantokaudella mikäkin on ;D
Voisit vaivautua katsomaan tämän ketjun edelliselle sivulle  ;)

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #27 10.05.08 - 10:54


3. Life's a Glitch, Then You Die. **
Homer aiheuttaa epäpätevyyttään Y2K ongelman realisoitumisen
Tässä on melkein juoni, siitä lisäpiste! Muuten näin Y2K ongelman ja tietokoneiden kanssa työskennelleenä ei naurata erityisesti.

[
Paras kohta on ehdottomasti se,kun homer sanoo,kun Tom Arnold tulee sisään.Loppu 'kauhusimpsonitmelodia' on paras.EDIT:Oletteko huomanneet,että kauhujen talo-jaksoissa M.Groening laittaa usein sanan 'hell' keskelle.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #28 11.05.08 - 18:21
Paras kohta on ehdottomasti se,kun homer sanoo,kun Tom Arnold tulee sisään.Loppu 'kauhusimpsonitmelodia' on paras.EDIT:Oletteko huomanneet,että kauhujen talo-jaksoissa M.Groening laittaa usein sanan 'hell' keskelle.

juu no ehkä 3-5 kertaa on laittanu..  ne kaikki kylläki keksii itelleen jonki kauhunimen näihin kauhujentalo jaksoihin, että ei tuo nyt niin hieno ja upea uutinen ollut.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #29 14.05.08 - 18:56
Oletteko huomanneet,että kauhujen talo-jaksoissa M.Groening laittaa usein sanan 'hell' keskelle.
Kyllä ja olisit sen huomannu, jos olisit katsonut kaksi aiemmin postattua viestiä ennen sinun viestiäsi:
Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.

Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?
Juu minä oon nähny ja ihan haukoja ne on eikös ainaki yksi ollu joku James ''hell'' Brooks. On niitä moniaki ja vähän naurettavampia ;D

Ai nii. Missasin tuon 19.tuotantokauden kauhujentalon jakson. Millaisia tarinoita siinä tällä kertaa oli? Olisin utelias tietämään. o.ö

Poistin äänestyksen, kun siinä ei ollut yhtään ääniä, se oli kesken ja lukittu.
Viimeksi muokattu14.05.08 - 19:08 Kirjoittaja: Lambo