Uusin Kauhujen talo keräsi Jenkeissä ennätyksellisen alhaisen katsojamäärän.
Oho, itse kyllä nyt yllätyin jollakin tapaa.
SPOILAA UUSINTA KAUHUJEN TALO JAKSOA! Varoitukset taitavat olla aina etukäteen kiva mainita. Siinä se.
Odotin, että tämä jakso olisi saanut hieman toisaalta faneja television ääreen, olihan jaksossa sentään mukana monien teinien iki ihana Twilight! Tosin itse kyllä petyin jaksoon. Lautapeli tarina
(War and Pieces) ei niinkään iskenyt, jotenkin se tuntui hajanaiselta ja oikeastaan tylsältä. Tulihan sieltä tuttuja pelejä pongattua, kuten Mouse trap peli, jonka vitsi muuten piti ihan oikeasti paikkansa - se häkki jumittuu aina kriittisimmällä hetkellä.
Homerin ja Margen seilori matkailu taas
(Master and Cadaver), noh, ei siinäkään ollut mitään kauhean erikoista tai hauskaa. Jollakin tapaa nähtyä, mutta erilaisella tavalla toteutettuna?
Ja viimeisinpänä, Tweenlight, tältä odotin jotakin paljon enemmän. Aiheesta olisi saanut hyvällä paneutumisella revittyä kokonaisen jakson paremmin tehtynä. Alku oli aika lupaava, kun alkuperäisiä teoksia on tullut kerta vilkaistuakin, niin samaa henkeä hieman löytyi omalla sovelletulla tavallaan. Loppuun pakka sekoitettiinkin kunnolla, vaikkei nyt aivan pohjasti, mutta kuitenkin tavalla josta jaksosta jäi harmillinen fiilis. Itse olin nimittäin odottanut tätä jaksoa, jonkin sortin kauhujen talo jaksojen faninakin. Selvää kettuilua kyllä oli aistittavissa alusta loppuun, mutta se oli kuitenkin humoristillista sellaista.
Pointsit muuten Milhousen laittamisesta Jacobin paikalle, vieläpä puudelina! Se kyllä sai nauramaan useampaan otteeseen.