Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stäsiitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynyt
Lainaus käyttäjältä: homersexual - 04.06.09 - 20:11Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stäsiitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynytNo nyt kun muistutit, niin minäkin tuossa kyllästyin kun nyt maikkarilla ja subilla näytetään samoja jaksoja, niin jätän koko maikkarin, kuten tänä perjantaina tulee jakso "Suosikki" ja sama tulee sunnuntaina Mutta en tietenkään jätä tunnuslausettani; 20 kautta kehiin!
Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.
Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 02.07.09 - 18:39Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta. Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen?
Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 03.07.09 - 22:39Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 02.07.09 - 18:39Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta. Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen? Ei se niin kauheaa ollut. Ja pystyin korvaaman Simpsonit noilla. Ja ryhdyin siihen, koska olin kyllästynyt vähän Simpsoneihin.
On käynyt ilmi, että olen Simpsonitholisti, niin minä olen tehnyt pyhän lupauksen itselleni. Se lupaus on se, että en katso ollenkaan Simpsoneita ennen kuin Simpsoneiden 12. Kausi julkaistaan DVD:lle, joka ilmestyy sopivasti minun syntymäpäivänä eli 18.9. Siihen asti katson Frendejä!