Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (12/102) > >>

Joulupukki X:
Minulla käy yleensä tämmöstä menoa, joskus ei millään jaksa kiinnostaa pätkän vertaa nuo simpsonit, sitten aina joskus tulee into katsoa niitä. Mutta niin kyllästynyt että lopettaisin katsomisen, eipä oo koettu.
Hirveä rikos jossei katso simpsoneita, samoin jos on ilman sukkia ja kenkiä, kuulin myös että eräs ei pelaa 24/7 wowia! Ja josset huomannut, olin sarkastinen. Älkää ottako tätä pahalla, vaan hyvällä! Nyt suu ylöspäin ja naurakaa kanssani!

:" Josset huomannut, olin sarkastinen" Lainattu yhdestä mahtavasta Simpson jaksosta.

Bye bye, kids!

sakke123:
en kyllä usko että kyllästyisin simpsoneihin katson samoja jaksoja uudestaan ja uudestaan

Possu:
Hei voisko joku sanoa sellaisen sivuston mistä saa simpsonit uusimpia tuotantokausia olen ostanut ja 1-10 tuotantokaudet mutta loput [/font]uupuu  :'( :doh:

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Possu - 30.08.08 - 09:53 ---Hei voisko joku sanoa sellaisen sivuston mistä saa simpsonit uusimpia tuotantokausia olen ostanut ja 1-10 tuotantokaudet mutta loput [/font]uupuu  :'( :doh:

--- Lainaus päättyy ---
Loppuja ei ole vielä julkaistu. Tulevat ajallaan.

ozq:
En ole koskaan kyllästynyt Simpsoneihin sen jälkeen kun näin ne ensimmäisen kerran.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta