Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
alappi:
Itsekin olen tällä hetkellä lievästi kyllästynyt Simpsoneihin, koska Subilla tulee vain vanhoja jaksoja, jotka olen nähnyt liian monta kertaa. Mutta katselen kyllä tuotantokausipaketeista kommenttiraitoja melko usein.
Jsr:
Joo, eipä Simpsoneita ole tullut telkasta katsottua pitkään aikaan. Uusimmat jaksot vilkuilen läpi ja dvd:ltä katselen lähes joka päivä, mutta tv:n ääressä on turha kytätä samoja jaksoja, jotka ovat jo dvd:llä.
Jarpeez:
Luulen, että kyllä mä Simpsoneita katson vielä todella monta vuotta. Mutta kyl mä oon joskus kyllästynyt Simpsoneihin, mutta kuitenkin viikon päästä katson taas sitä innokkaasti. :o
simsssi:
--- Lainaus käyttäjältä: Jsr - 09.08.08 - 11:56 ---Joo, eipä Simpsoneita ole tullut telkasta katsottua pitkään aikaan. Uusimmat jaksot vilkuilen läpi ja dvd:ltä katselen lähes joka päivä, mutta tv:n ääressä on turha kytätä samoja jaksoja, jotka ovat jo dvd:llä.
--- Lainaus päättyy ---
En oo mäkää kattonu pitkään aikaan kattonu TV:stä Simpsoneita.Mut DVD:ltä oon sit katsonu.Ja "jostain" muualtakin.
Bedivere:
Hah, yleensä kun teen jotain muuta koska odotan simpsoneita, unohdan ne sitten..
Mutta onpahan kaikki 10 tuottaria dvd:eellä (siis mitä nyt on dvd) ja lokakuus kuulemma 11..
Mut joskus tympii simpsonit, joskus tulee kauhea into
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta