Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (24/100) > >>

Gabbo:
Minä myönnän, että uusinta jaksoa myöten on kaikki jaksot nähty ja melkein hävettää myöntää. Ettepä tosiaan ole jäänyt mistään paitsi; tutut hahmot toistavat itseään jaksosta toiseen.

Monorail:
Myötäilen Gabboa. Kyllä se uusin jakso tulee aina tarkastettua, vaikka kuinka monta pettymystä olisi tullut putkeen. Toista kertaa ei ole kyllä tullut mitään jaksoa katsottua sitten 16. kauden DVD:ltä löytyvän 23. kauden jakson Holidays of Future-Passed. Ettepä te minunkaan mielestä paljoa menetä, mitä nyt ajoittainen yksi oikein hyvä jakso kymmentä kohti.

Simpsonien katselu on kyllä omalta osalta vähentynyt, mutta en tiedä voidaanko kyllästymisestä puhua, kun kuitenkin jokaisen uuden jakson katsastan ja toisinaan pölyjen pyyhkimisen yhteydessä DVD:ltäkin pari jaksoa katselen.

alappi:
Viimeisin kausi minkä olen kokonaan katsonut oli 20. Siihen aikaan olin vielä melko aivoton fani. Kunhan ohjelman nimi oli Simpsonit, se riitti.

Tätä uusinta kautta yritin alkaa seuraamaan Suomen telkkarista, mutta jaksoja tulee vähän milloin sattuu. Mieluummin vaan jätän katsomatta kuin kaivelen jotain ohjelmatietoja, ei ne kumminkaan ole sen arvoisia.

Jarpeez:
Parin viime vuoden aikana en ole enää aktiivisesti seurannut Simpsoneita. Arkisin katson silloin tällöin molemmat jaksot ja sunnuntaisin "katson" sivusilmällä, kun TV on auki ja teen samalla jotain muuta. Uudet jaksot katson netistä silloin, kun huvittaa.

En tiedä mistä johtuu, mutta kaikkeen kyllästyy aikanaan. Nyt viime aikoina jatkoin jopa huvin vuoksi Tapped Outin pelaamista. Tällä hetkellä South Park kiinnostaa enemmän kuin Simpsonit, kun ne näkee kätevästi Viaplayn kautta ja Family Guy Netflixin kautta. Simpsonit-himo voisi palata ennalleen jos ne saisi johonkin hyvään suoratoistopalveluun, kun DVD boksejakaan ei enää julkaista.

Maximate:
Niin harmillista kuin se nyt onkin, niin en ole vieläkään katsonut yhtäkään jaksoa simpsoneita. Viittaan tällä siis tuohon edelliseen viestiini vuodelta 2015, joka on tuossa ylempänä. Eli kausi 24 jäi kesken ja on edelleen kesken.

En oikein osaa sanoa mitä tapahtui. Seurasin Simpsoneita kuitenkin aktiivisesti ja omistan lähes kaikki tuotantokaudet dvd:nä. Silti en ole nyt kahteen vuoteen katsonut yhtäkään jaksoa. Ehkä katsoin simpsoneita niin paljon, että sain yliannostuksen. Tai toinen vaihtoehto on se, että olen kasvanut yli simpsoneista. Vai voiko niin edes tapahtua? Simpsonienhan pitäisi juuri olla suunnattu aikuisille. Mene ja tiedä, ehkä vielä palaan keltaisen perheen pariin. Täällä foorumillakin kun olen käynyt edelleen lähes päivittäin toteamassa, että tänäänkään ei ole tullut uusia viestejä.

Mutta tiivistettynä siis, että olen kyllästynyt Simpsoneihin, mutta toivottavasti tämä ei ole pysyvää!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta