Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (23/100) > >>

MrSmithers:
En ole lopettanut ikinä kokonaan katsomista, mutta joskus katsoin vähän vähemmän. Innostuin tässä vähän aikaa sitten enemmän kuin koskaan ennen ja se jatkuu vaan  ;)  :woo:

Finnish Simpson:
Kun viimevuodet Simpsonien suhteen on ollut tälläkin palstalla aikamoista tervanjuontia ja uusien jaksojen haukkumista, niin kysyn muilta jäseniltä, käsi sydämellä että:

Moniko myöntää jättäneensä viimevuosilta uudemmat kaudet katsomatta?

Mä ainakin myönnän että olen vain 1-3 uudempaa jaksoa kattonut, ja noiden kolmen jakson perusteella en oo menettänyt mitään. Jotenkin tuntuu siltä että kaikki on sohvakohtauksesta alkaen ylipitkitettyä pakkopullaa.

SimpSuomTv:
En kyllästy varmaa koskaan yleensä katson paljon Simpsoneita paljon esim. viikon ajan joka päivä sitten pidän vähän taukoo ja katson vaan televisiosta

Maximate:
Näköjään meitä on täällä monta. Itse katsoin melkotarkkaan puolet kaudesta 24 ja sen jälkeen en ole katsonut yhtäkään jaksoa. Katsominen vain jäi jpstain syystä.

Mikko:
Kyllä se pari kautta sitten jäi, vaikka kai tämän sivun ylläpitäjänä pitäisi ihan velvollisuudesta katsoa kaikki jaksot. Toisaalta jos jossain jaksossa tapahtuu jotain mullistavaa tai vaikka uutisoinnin arvoista, siitä kuulee kyllä seuraavana päivänä somessa tai täällä foorumilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta