Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (22/102) > >>

muffeli:
Kyllä sitä kaikkeen aina kyllästyy välillä. Itse en kyllä koskaan katso pelkästään yhtä sarjaa kerralla niin ei kyllästy niin helposti.

JustACat:

--- Lainaus käyttäjältä: muffeli - 05.05.11 - 12:26 ---Kyllä sitä kaikkeen aina kyllästyy välillä. Itse en kyllä koskaan katso pelkästään yhtä sarjaa kerralla niin ei kyllästy niin helposti.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en kyllästy, on niin helppoa vain katsoa :D

Finnish Simpson:
Ties kuinka mones kevät peräkkäin, olen taas kyllästynyt Simpsoneihin.. Yksi syy saattaa olla että pitää kaikkea koulukiireitä tehrä ja toinen syy että näitä samoja jaksoja näytetään peräkkäin... Viimeisin kevät milloin en ole kyllästynyt Simpsoneihin taitaa olla 2008.. Syitä on monia. Yksi syy 2008 oli se että en ollut näitä vanhempia jaksoja nähnyt, ja katsoin silloin nämä ensimmäisiin kuuluvat jaksot.

Vince_Simpson:
Mä taas olen kyllästynyt katsomaan Simpsoneita TV:stä. Mieluummin katson niitä dvd:ltä silloin kuin huvittaa. Sarjaan itseensä en ole kyllästynyt, ainakaan tuotantokausiin 1-10. Kaudet 11-15 kelpaavat myös.

Jarmo:
Itse en ole ikinä kunnolla kyllästynyt, mutta joskus kun tv:stä tulee jaksoja jotka olen noin miljoona kertaa nähnyt, eihän niitä jaksa katsoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta