Lainaus käyttäjältä: peikkko - 25.08.07 - 22:10Lainaus käyttäjältä: Moe.s - 15.08.07 - 21:39Mulle se on kyllä käytännössä ihan sama, kunhan hiukset pysyvät tuon mallisina.näinpä. se riippuu varmasti piirtäjistä millainen sinisen sävy Margen hiuksissa on. kunhan se väri ja malli vaan pysyy samana, niin on hyvä.ei kai se piirtäjästä riipu, kun jakot väritetään jsssain muualla vai? . olenko oikeassa? ???
Lainaus käyttäjältä: Moe.s - 15.08.07 - 21:39Mulle se on kyllä käytännössä ihan sama, kunhan hiukset pysyvät tuon mallisina.näinpä. se riippuu varmasti piirtäjistä millainen sinisen sävy Margen hiuksissa on. kunhan se väri ja malli vaan pysyy samana, niin on hyvä.
Mulle se on kyllä käytännössä ihan sama, kunhan hiukset pysyvät tuon mallisina.
Lainaus käyttäjältä: Esnaced - 19.08.07 - 20:54Lainaus käyttäjältä: Moe.s - 15.08.07 - 21:39Mulle se on kyllä käytännössä ihan sama, kunhan hiukset pysyvät tuon mallisina.JepEihän Marge olisi enää mtiään, jos hiukset eivät pysyisi tuollaisina. Se on Margen tavaramerkki. ;D
Lainaus käyttäjältä: Moe.s - 15.08.07 - 21:39Mulle se on kyllä käytännössä ihan sama, kunhan hiukset pysyvät tuon mallisina.Jep
vähänkö olisi siistit sellaset hiukset kaupungilla vois päästä johonkin lehteen tai jotain" kaupungilla hillui hullu"
eikö se jo voi vaihtaa värii vaikka punaseks
Eikös se ole melkein sama, ovatko ne vaalean- vai tummansiniset, kunhan ne on edes siniset ja Marge pysyy samana? Itse en paljoa kiinnitä tähän asiaan huomiota, enkä ymmärrä mitä väliä sillä on. Mutta jokaisella omat mielipiteet.. Älkää dissatko.