Simpsonit.org > Simpsonit.org

Kiitos

<< < (11/143) > >>

Jarpeez:
Vuoden viimeinen viikko on jo käynnissä ja nyt on aika kiittää tästä hienosta vuodesta teidän seurassa.  ;)

Mikko:
Kiitos myös täältä norsunluutornista sinne maan mutaan :D Foorumi on mielestäni vähän piristynyt tänä vuonna - pidetään vauhtia yllä myös seuraavana!

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.12.11 - 11:47 ---Kiitos myös täältä norsunluutornista sinne maan mutaan :D Foorumi on mielestäni vähän piristynyt tänä vuonna - pidetään vauhtia yllä myös seuraavana!

--- Lainaus päättyy ---
Kiitokset täältä erään kansanedustajan valtakunnasta :D Toivotaan että ensi vuonna foorumin asiallisuus ja aktiivisuus nousee - niin irkkikanavalla kuin itse foorumilla :)

Älkääkä ammuskelko niitä kissanpieruja ja muita koiranpaskapommeja liikaa ilolientä nautittuanne ;) Tai jos teette sen niin suojatkaa eres silmänne ja varokaa muita paikalla olevia.

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 26.12.11 - 18:22 ---Vuoden viimeinen viikko on jo käynnissä ja nyt on aika kiittää tästä hienosta vuodesta teidän seurassa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Erityiskiitos vielä ylläpitäjille, jotka ovat pitäneet kohtuu tiukan linjan yllä.
Kiitän vielä itseäni, joka on jaksanut olla aktiivinen vuodesta 2008 lähtien!

Hyvää Uutta Vuotta 2012!  :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 31.12.11 - 23:00 ---Kiitän vielä itseäni, joka on jaksanut olla aktiivinen vuodesta 2008 lähtien!

--- Lainaus päättyy ---

Heh, tuosta tuli mieleen Ilkka Heiskasen kiitospuhe Jussigaalassa voitettuaan Jussi-patsaan. No joo, se siitä off-topicista...

Kiitos vain minunkin puolestani koko viime vuodesta sekä tästä alkuvuodesta. Olen edelleen viihtynyt täällä ja tulen viihtymäänkin. En viitsi tässä mainitaan ketään käyttäjää erikseen, ettei kukaan loukkaannu. Olen kuitenkin kiitollinen Mikolle ja kumppaneille, että he pitävät edelleen sopivan tiukan linjansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta