Simpsonit.org > Simpsonit.org

Kiitos

<< < (10/143) > >>

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.08.11 - 18:44 ---Kiitoksia jälleen kaikille kehuista koko ylläpidon puolesta.

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 07.08.11 - 18:06 ---Mutta tuo pääsivu, eli Simpsonit.org. Kun siihen syventyy jossain vaiheessa oikein ajatuksen kera, huomaa ettei se ole pelkkiä nettilainauksia wikipediasta tai muilta faktasivuilta, ja pari omaa mielipidettä kaupan päälle. "It's much much more!"

Voisi jopa sanoa että täällä auttaa faktojen keruussa muutkin foorumilaiset, hyvänä esimerkkinä Lista Suomi-viittauksista Simpsoneissa.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä, että työ huomataan enkä istu täällä turhaan sisältöä päkistämässä. Ja tuohon mainitsemaasi listaan kiteytyy mielestäni nimenomaan tällaisen keskustelupalstan toinen idea. Paitsi että foorumeilla jutellaan, viihdytään ja tutustutaan, niin hyvä palsta toimii myös omanlaisenaan tiedonlähteenä ja arkistona. Kuinka monta kertaa Googlettaessa onkaan tieto löytynyt jonkun asialleen omistautuneen foorumin syvyyksistä...

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 08.08.11 - 21:42 ---Haluaisin kiittää ylläpitoa siitä, että täällä saa aina vastauksen johonkin kysymykseen, jonka vastaus löytyisi googlea penkomalla. Aika monella foorumilla on tosikkoja, jotka vastaavat niihin aina negatiivisesti, kato googlesta, lue topicin 5 vuotta vanha viesti käyttäjälta Seppo...

--- Lainaus päättyy ---

Minähän vastaan vähintään joka toisella kerralla noin :D Lue vaikka vanhoja viestejä.

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 09.08.11 - 15:34 ---Näin se on. Mikko tosin on välillä hieman vihainen kun osa kysyy jotain jaksoa eivätkä käytä jaksohakua ym sinne päin. Mutta kun lukee vieraskirjaa, niin en ihmettele. Siellä on muutamaan otteeseen jotain tähän suuntaan ''MIKSEIVITUSSAOO BOBISTA TIETOJA! MIKSEI OO SIMPSONITPELEJÄ TÄLLÄSIVULLA!'' Jos itse olisin moderaattorin saappaissa, niin kyllä hermot menisi itsellänikin tommoiseen jonninjoutavaan scheisseen jossa ei osata oikeinkirjoitusta..

--- Lainaus päättyy ---

Jotenkin en siedä sellaista, että toiset näkevät vaivaa jonkin asian eteen eivätkä toiset jaksa tätä arvostaa. Tämäkin palsta yritetään pitää mahdollisimman siistinä ja helppokäyttöisenä, mutta aina välillä joku astuu rehvakkaasti sisään, jättää säännöt lukematta ja spämmää paikat täyteen. Ja minä duunipäivän jälkeen siivoan sotkut. Tällaiset ihmiset ovat varmaan niitä samoja, jotka eivät ravintolan vessassa saa tähdättyä sinne pönttöön muuta kuin kokonaisen vessapaperirullan ja pari saippuaa.

--- Lainaus päättyy ---
Tai semmoisia jotka ottavat vaan tussin ja rupeavat piirtelemään seinille semmoisia mitä en nyt mene sanomaan, ettei nuoremmat järkyty.
Mutta ei moderaattoreissa vikaa, eivät vastaa että ''Idiootti, käytä googlea''. Vaan auttavat parhaansa mukaan. Tällä foorumilla tuntuu olevan kaikkein mukavimmat moderaattorit. Parilla muulla missä olen, siellä tuntuu moderaattorit olevan semmoisia v'ttuilijoita, joilta ei oikein selvää vastausta meinaa tulla.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 09.08.11 - 15:34 ---Hyvä yhteishenki täällä tosiaan on. Ja mukavaa on keskustella sinunkin kanssa :)
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, on mahtavaa tietää että minäkin olen tarpeellinen ja mukava. :) Kaikki eivät aina huomaa sitä.

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 09.08.11 - 19:14 ---Tällä foorumilla tuntuu olevan kaikkein mukavimmat moderaattorit. Parilla muulla missä olen, siellä tuntuu moderaattorit olevan semmoisia v'ttuilijoita, joilta ei oikein selvää vastausta meinaa tulla.

--- Lainaus päättyy ---
Olen huomannut saman, ovat todella fiksuja, asiallisia, sivistyneitä ja mukavia nämä meidän moderaattorimme. Se on hyvä asia, sillä jos täällä olisi toisenlaiset modet, niin tuskin täällä moni viihtyisikään. Eräällä toisella foorumilla on kyllä myös hyvät modet, suorastaan yhtä hyvät kuin Mikko ja kumppanit. On tullut minuakin vastaan ainakin yksi vähemmän mukava moderaattori.

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.08.11 - 18:44 ---Jotenkin en siedä sellaista, että toiset näkevät vaivaa jonkin asian eteen eivätkä toiset jaksa tätä arvostaa. Tämäkin palsta yritetään pitää mahdollisimman siistinä ja helppokäyttöisenä, mutta aina välillä joku astuu rehvakkaasti sisään, jättää säännöt lukematta ja spämmää paikat täyteen. Ja minä duunipäivän jälkeen siivoan sotkut.

--- Lainaus päättyy ---
Se on ihan ymmärrettävää, minäkin olisin samassa tilanteessa samanlainen. Jos olisin moderaattori, niin pitäisin mahdollisimman tiukkaa linjaa. Joku roti sen olla oltava.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 08.08.11 - 22:35 ---
Kiitän vielä muita käyttäjiä, heidän kanssaan ei ole pahemmin mitään riitoja ilmentynyt. Tällainen samanlainen yhteishenki pitäisi olla jokaisella keskustelufoorumilla.

--- Lainaus päättyy ---
Tähän vielä että täällä ei haittaa ollenkaan jos hieman ilmaisee omaa mielipirettään. Eräällä foorumilla jonka nimeä en mainitse, jos sanoo omaa mielipirettään sekavasti, niin leimataan että ''Vttu mikä juntti..'' Täällä jos ei saa selvää niin ei leimata ketään, toretaan että en saanut selvää.

Ja lopetan tämän yhren ja saman jauhamisen nyt.

Finnish Simpson:
Nyt kun vuosi on loppumaan päin, tahdon kiittää muita foorumilaisia ja moderaattoreita tästä vuodesta ja myös siitä että olette pitäneet keskustelun jotenkin aktiivisena ja täällä on ollut mukava käydä. Samoin myös kaikille muille irkkikanavalla käyville(tai käyneille).

Kiitän, ja pyydän anteeksi moderaattoreilta jos olen jotain sääntöjä rikkonut foorumilla, tai irkissä. Tähän lopetan ja toivotan kaikille hyvät uudetvuodet ja joulut sen kinkun äärellä :)

Vince_Simpson:
Kiitos minunkin puolestani, etenkin Mikolle, Samille ja Jooselle. Ja kiitos myös teille muillekin käyttäjille, ilman teitä ei edes syntyisi keskustelua. Edellä mainituista syistä täällä Simpsonien keltaisessa maailmassa on ollut mukavaa ja hauskaa.

Pahoittelen, jos olen joskus rikkonut sääntöjä. Sellainen mä vaan olen, en jaksa aina pysy ruodussa. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta