Hyvä yhteishenki täällä tosiaan on. Ja mukavaa on keskustella sinunkin kanssa 
Kiitos, on mahtavaa tietää että minäkin olen tarpeellinen ja mukava.

Kaikki eivät aina huomaa sitä.
Tällä foorumilla tuntuu olevan kaikkein mukavimmat moderaattorit. Parilla muulla missä olen, siellä tuntuu moderaattorit olevan semmoisia v'ttuilijoita, joilta ei oikein selvää vastausta meinaa tulla.
Olen huomannut saman, ovat todella fiksuja, asiallisia, sivistyneitä ja mukavia nämä meidän moderaattorimme. Se on hyvä asia, sillä jos täällä olisi toisenlaiset modet, niin tuskin täällä moni viihtyisikään. Eräällä toisella foorumilla on kyllä myös hyvät modet, suorastaan yhtä hyvät kuin Mikko ja kumppanit. On tullut minuakin vastaan ainakin yksi vähemmän mukava moderaattori.
Jotenkin en siedä sellaista, että toiset näkevät vaivaa jonkin asian eteen eivätkä toiset jaksa tätä arvostaa. Tämäkin palsta yritetään pitää mahdollisimman siistinä ja helppokäyttöisenä, mutta aina välillä joku astuu rehvakkaasti sisään, jättää säännöt lukematta ja spämmää paikat täyteen. Ja minä duunipäivän jälkeen siivoan sotkut.
Se on ihan ymmärrettävää, minäkin olisin samassa tilanteessa samanlainen. Jos olisin moderaattori, niin pitäisin mahdollisimman tiukkaa linjaa. Joku roti sen olla oltava.