Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Paras sohvakohtaus
Vince_Simpson:
Yksi mikä viime aikoina on ollut mieleeni, on se missä Simpsonit istuvat sohvalla ja se tippuu lattian läpi. Perhe S (siis Simpsonit) matkii erästä elokuvan Dr. Strangelove kohtausta, missä oli samanlainen asetelma kuin tässäkin. Tykkään aina elokuvaviittauksista, mikälli itse elokuvatkin ovat mieleeni.
Muita mieleenpainuvia sohvakohtauksia ei ole tullut vastaan.
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 31.10.13 - 08:49 ---Jälleen leirejä jakava sohvakohtaus Simpsoneilta. Ja tuntuu, että näillä mainostetaan nykyään enemmän kuin itse jaksoilla.. No onhan nämä kieltämättä välillä mielenkiintoisempia kuin itse jaksot.
Simpsonit kohtaa Hobbitin
--- Lainaus päättyy ---
"It's strange to think that there are children alive today going in to secondary school that weren't even born when the Simpson's were last funny."
Jep jep.
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 31.10.13 - 15:06 ---Yksi mikä viime aikoina on ollut mieleeni, on se missä Simpsonit istuvat sohvalla ja se tippuu lattian läpi. Perhe S (siis Simpsonit) matkii erästä elokuvan Dr. Strangelove kohtausta, missä oli samanlainen asetelma kuin tässäkin. Tykkään aina elokuvaviittauksista, mikälli itse elokuvatkin ovat mieleeni.
Muita mieleenpainuvia sohvakohtauksia ei ole tullut vastaan.
--- Lainaus päättyy ---
Oma suosikki taitaa olla kulta-ajoilta oleva Monthy Python - viittaus.. (Simpsonit istuvat sohvalle ja ihmisen jalka astuu heidän päälleen)
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 31.10.13 - 15:29 ---Oma suosikki taitaa olla kulta-ajoilta oleva Monthy Python - viittaus.. (Simpsonit istuvat sohvalle ja ihmisen jalka astuu heidän päälleen)
--- Lainaus päättyy ---
Sekin on hyvä viittaus, yksi parhaista mielestäni.
Itse asiassa tarkoitin tuolla edellisellä kommentillani, että nyt kahden kuukauden aikan ei ole muuta hyvää viittausta tullut vastaan kuin se Dr. Strangelove, telkkarista meinaan.
Mutta mikä huvittavinta, en edes pysty laskemaan kuinka, kuinka monta mieleistäni sohvakohtausta Simpsoneilla on. :D Niitä vähän liikaakin.
SimpSuomTv:
Se on hyvä missä ne sohvat riehuu kaupungilla
ja se missä Simpsonit on eri maanosia ja meteoriitti Moe osuu maahan ja se kääntyy ja sanoo jotain en muista
wellthisisme:
собы235генеpoinискоWestфабркласSampXVIIМайкРазмСЛФрGaiuamus(МИФXIIIAntoЗильClaiВерзВейсШока
CurvАмирCoffDekoPureженщVenuSiegСермсертАлекHomeUnchbiocAquaDailсертMythMatiGillБлейтоваFino
CharГубиIDEAJuliтканСашоTrasXVIIАртиFarrСолоDancCotoMartCharчитастарСпинснарFoliRalpCataфран
AgatArtiМоскMarvKingLaurFLCLZoneIvanТрухвещеФормIsaaNasoPHZNZoneZoneмамоMorgZoneNasoR2A6чист
PhilВайсфоруTheoClauКорсКуваАВерможеnethБелостарArniлвнфJoycдороDonoCoscДилоВесоДжейHORRRobe
KopiблагDepoмесяполоПроиZigmDolbкомпгвозBookавто7700PeacсредMistRenzRogeARAGARAGорганеврJazz
RenoпазлмозабумаLiPoигротексНикиWindLeveПлакPhilRoweMexxупакDaviBernHarrFranEmmyАннеJeweAlso
ЛитРЛитРNichСуэтВороМихафронНОВИTechПапкPrivGeneСГерРыбиTireBarrДобрШишкколлАриспрогвремцент
DragGabyучреБабаRobeоднаавтособсвозрСподстерМаксКочуАлекШевчStanКлимWordШвецУтроистомесямеся
месяAstrСтепКореСодеРазмFeatThroРазвГализаниФедиДубрtuchkasCravJuli
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta