Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Paras sohvakohtaus
Woohoo:
Mulla on kaks parasta:
1. Kaks vanhaa ihmistä istuu Simpsonien sohvalla ja heittää löylyä kiukaasen.
2. Maggie istuu sohvalla ja Homer, Marge, Bart ja Lisa tulevat teletappiasuissa. Maggie alkaa taputtaa. ;D
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Woohoo - 30.12.11 - 15:59 ---Mulla on kaks parasta:
1. Kaks vanhaa ihmistä istuu Simpsonien sohvalla ja heittää löylyä kiukaasen.
2. Maggie istuu sohvalla ja Homer, Marge, Bart ja Lisa tulevat teletappiasuissa. Maggie alkaa taputtaa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minun mielestä tuo nro 2 on yksi noloimpia ja hävettävimpiä sohvakohtauksia Simpsoneiden historiassa.. Jopa se kauden 20(?) sohvakohtaus on parempi jossa Flanders vie Simpsoneiden sohvan.. Taitaa joku raamattuviittaus kyseinen kohta olla?
JustACat:
minä pidän aika paljon samasta sohvakohtauksesta kuin Jumbo Duff, jossa Simpsonit ajavat sohvaansa takaa. jostain syystä se on aika toimiva juttu, eikä oikein osaa selittää, mikä siinä saa nauramaan, mutta pidän siitä silti erittäin paljon.
Sami:
Jälleen leirejä jakava sohvakohtaus Simpsoneilta. Ja tuntuu, että näillä mainostetaan nykyään enemmän kuin itse jaksoilla.. No onhan nämä kieltämättä välillä mielenkiintoisempia kuin itse jaksot.
Simpsonit kohtaa Hobbitin
Monorail:
Milloin olemme viimeksi nähneet perinteisen sohvakohtauksen ilman minkään elokuvan tai tv-sarjan risteyttämistä? Näitä minuutin pituisia erikoissohvakohtauksia tuntuu olevan joka jaksossa.
Tuosta Hobbit-sohvakohtauksesta en löydä mitään kivaa, koska en ole hobbit-elokuvia tai muita katsellut. No, ehkä tuo Homer näyttää hieman hupaisalta tuollaisena pienenä parrakkaana heppuna.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta