Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Paras sohvakohtaus

<< < (5/117) > >>

Viltsu:
Se sohva kohtaus on hyvä missä koko perhe juoksee ensin sohvalle sitten Lisa sanoo "Emmekö saa juosta ikinä sohvalle niin ettei mitään tapahdu" Sit lentää keihäs Homerin mahaan.

Wohoo eka viesti tällä Foorumilla. :laugh:

snowball ||:
se on hyvä, missä simpsonit ei tulekkaan olkkariin vaan ovat jääneet oven taakse ilman avainta  8)

Slippet:
Universumi- ja Sohvien vallankumous-kohtaukset.

Universumi = Galaxit sun muut johtaa Homerin päähän. En nyt ole varma kutsuttiinko juuri sitä "Universumi":ksi.
Sohvien vallankumous = Sohvat heräävät henkiin ja hyökkäävät kippuun. Itse keksitty (?)

Ganesh:

--- Lainaus käyttäjältä: Slippet - 29.11.07 - 21:16 ---Sohvien vallankumous = Sohvat heräävät henkiin ja hyökkäävät kippuun. Itse keksitty (?)

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole keksittyä.

Kausi 17. jakso 5. "Marge's Son Poisoning"

Itse en erityisesti välitä sohva sketsistä. Pääasia että päästään äkkiä jakson pariin. Pahinta on kun tunnari animaatio näytetään kokonaan, eikä leikata suoraan siihen kun Homer ajaa pihalle.

snowball ||:
Itse en erityisesti välitä sohva sketsistä. Pääasia että päästään äkkiä jakson pariin. Pahinta on kun tunnari animaatio näytetään kokonaan, eikä leikata suoraan siihen kun Homer ajaa pihalle.

on nähny sen jo niin monesti ettei enää jaksa, mutta välillä tuntuu että on ihan kiva kattoo kokonaan alku ^^ . 1 tuotantokauden alut katon dvd:ltä aina kun on erillaiset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta