12. tuotantokausi tuli ostettua, kun oli citymarketissa tarjouksessa kerta viimein. Lisäksi 2 uutta julistetta rikkaampana olen tällä hetkellä, joista olisi tarkoitus taulut tehdä. Toinen on musta taustainen, jossa Homer hyppää ja sanoo jotakin, jota en nyt muista, mutta iskulause oli todella mahtava sekä toinen on mustavalkoinen mafia tyylinen kuva, jossa homer pitelee kaukosäädintä kädessään. Oli myös pakko ostaa tuo 2010 simpsonien kalenteri, koska sisällöllisesti oli sen verran mainio.
Oon niille niin kateellinen,joil on paljon Simpsons-kamaa.Mul on vaa 1 juliste,Lisa-pehmo ja digiboksilla paljon Simpson-jaksoja.Niitä jaksoja digiboksilla ei sit varmaankaan lasketa kamaks.Ainii,meinasin unohtaa The Simpsons-video game pelin.
Lainaus käyttäjältä: Pikkuhippi - 10.04.10 - 09:19Oon niille niin kateellinen,joil on paljon Simpsons-kamaa.Mul on vaa 1 juliste,Lisa-pehmo ja digiboksilla paljon Simpson-jaksoja.Niitä jaksoja digiboksilla ei sit varmaankaan lasketa kamaks.Ainii,meinasin unohtaa The Simpsons-video game pelin.Lisään viel,et mul on paljon Simpsoneiden sarjakuvalehtiä ja sarjiskirjat "Simpsonien jouluspesiaali"(en muista nimee kunnolla)ja "Kuolleen miehen kirstu".Muuta ei nyt tuu mieleen.