Olin jossain nähnyt Simpsonit.orgin, vissiin jossain kirjassa, tulin tänne ja... niin
Lainaus käyttäjältä: JustACat - 31.03.11 - 16:12Olin jossain nähnyt Simpsonit.orgin, vissiin jossain kirjassa, tulin tänne ja... niin Varmaan Jouni Paakkisen Simpsonit-historiikissa, tuskin meitä muissa kirjoissa on mainittu
Jotain Simpsoneihin liittyvää Googletin ja tämä löyty
Oon tienny tän paikan aiemminkin, kuulin jostain muulta foorumilta, ja nyt päätin sitten rekata
Oikeastaan en olisi varmaan koskaan löytänyt tänne ilman Vincen viestejä muutamalla muulla foorumilla, joissa itseasiassa en ole käynyt kuukausiin tai vuosiin. Syöpynyt vain mieleen kehut tästä paikasta, tosin omalta osaltaan tänne navigoiduin myös siksi, että aloin Simpsoneita seuraamaan ja fanittamaan enemmän.
Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 14.04.13 - 00:35Oikeastaan en olisi varmaan koskaan löytänyt tänne ilman Vincen viestejä muutamalla muulla foorumilla, joissa itseasiassa en ole käynyt kuukausiin tai vuosiin. Syöpynyt vain mieleen kehut tästä paikasta, tosin omalta osaltaan tänne navigoiduin myös siksi, että aloin Simpsoneita seuraamaan ja fanittamaan enemmän. Kiitokset Vince_Simpsonille uuden jäsenen hankkimisesta!