Simpsonit > The Simpsons Movie

Suomidubbaus

<< < (4/561) > >>

ilarimik:
No en tiedä salkkareiden seppo olis kyl hyvä Homeriksi. Mut mä meen kattoo originaalii. Mut ajatelkaa ei suomen dubbaus ihan turhaa oo kato saatais lisää pienempii kattojii simpsoneille!

woowoo:

--- Lainaus käyttäjältä: ilarimik - 15.06.07 - 12:31 ---No en tiedä salkkareiden seppo olis kyl hyvä Homeriksi. Mut mä meen kattoo originaalii. Mut ajatelkaa ei suomen dubbaus ihan turhaa oo kato saatais lisää pienempii kattojii simpsoneille!

--- Lainaus päättyy ---

Enemmän kyllä kaivattais vanhempaa porukkaa. Ainakin tänne. :)

ilarimik:

--- Lainaus käyttäjältä: woowoo - 15.06.07 - 14:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ilarimik - 15.06.07 - 12:31 ---No en tiedä salkkareiden seppo olis kyl hyvä Homeriksi. Mut mä meen kattoo originaalii. Mut ajatelkaa ei suomen dubbaus ihan turhaa oo kato saatais lisää pienempii kattojii simpsoneille!

--- Lainaus päättyy ---

Enemmän kyllä kaivattais vanhempaa porukkaa. Ainakin tänne. :)

--- Lainaus päättyy ---
Niin no joo mutta jos ei vähän pienempiäki saada kattomaan simpsoneita ni koht niit ei enää kato kukaan siis joskus vuonna 2030

djkooo:
Jos on dupattu laitan kyllä aika monta tulikiven katkuista viestiä. Tai sitten odotan, että se tulee kauppoihin, niissä on yleensä myös se vaihtoehto, että voi kuunnella alkeperäis äänillä.

Ruupert:
Minä inhoan dubbausta. Ja menen katsomaan ei dubatun version, mutta kun tulee DVD:lle niin sitten pitää ihan huvikseen katsoa dubattu versiokin, että saa nauraa sen hölmöydelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta