Simpsonit > Jaksot – kausikohtainen keskustelu

25. esityskausi

<< < (9/622) > >>

Sami:
Kuva: Näin apeissa tunnelmissa Simpsoneiden kuollutta ääninäyttelijää muistettiin eilisen jakson alkukohtauksessa

Lähde: Comic Book Resources

Jarpeez:
Tuli tuossa äsken katsottua jaksot neljä ja viisi. Lyhyesti voin kertoa, että YOLO ei ollut huono, mutta ei myöskään loistava, vaan uppoaa sopivasti siihen harmaaseen massaan mitä viime kausina on nähty muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Labor Pains -jaksoa voi melkein kutsua hyväksi. Jaksossa nähdään Homerin saa Homer jr.:sta hyvän vauvaystävän.

Arvostelut tulee myöhemmin.

Mikko:
Seuraavan jakson Hayao Miyazaki -kohtaus:

Jarpeez:
Tuli äsken katsottua neljä viimeisintä jaksoa ja yllätyin positiivisesti kaikista.

The Kid is All Right ei ollut niin huono mitä osasin odottaa. Poliittiset jaksot ei oikeastaan ole ikinä kiinnostanut mua. Ärsytystä lisää 8 vuotiaiden poliittinen suuntautuminen. Jakso tuntui silti ihan hyvältä, vaikea sanoa miksi.

Yellow Subterfuge oli täyttä tykitystä. Kauan odottamani Skinner jakso ja se jättynyt todellakaan kylmäksi. Yksi parhaimmista jaksoista moneen vuoteen. Krustyn ja Lisan sivujuonikin toimi aivan loistavasti. Jaksossa viitattiin myös Django Unchained -elokuvaan Skinner laulun muodossa.

White Christmas Blues oli joulujakso ja olen aina pitänyt niistä, mutta tämä oli pienoinen pettymys, vaikka ei tämä mikään huono ollutkaan. Ihan hyvä ja käsikirjoittaja oli edesmennyt Don Payne.

Steal This Episode oli myös loistava, vaikka elokuvapiratismista voi olla montaa mieltä. Tässä jaksossa piratismistä tehtiin FBI:n näkökulmasta pahin rikos mitä voi tehdä. Ruotsi mukana jaksossa.
Hyvä jakso ja en halua paljastaa tottelinko jakson nimeä. #PiratismiOnRikos

Arvostelut tulee myöhemmin.

nettas-:
Jokos muut ootte kattonu uusimman jakson? Married To The Blob on ainakin omasta mielestäni todella hyvä jakso, varsinkin Hayao Miyazaki- VÄLIkohtauksen vuoksi. Ei siis ole sohvakohtaus :)

Ps. Olen palannut parin vuoden hiljaisuuden jälkeen  :woo:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta