Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Yleinen keskustelu jaksoista

<< < (6/552) > >>

Mikko:
Whatculture.com listaa kymmenen mielestään yliarvostetuinta Simpsonit-jaksoa. Listalla ei ole mitään kasikauden jälkeistä, koska niitä jaksoja ei arvosteta ylipäätään :D

Larry J. Simpson:
Hei missä jaksosa bar tulee savupiipunkautta takkaan ja sanoo lisalle jotain jolloin lisa kimpaantuu ja heittää kirjalla. Ja kun bart vetäytyy pois savupiipusta Niin lisa toteaa että miten hän tuon teki.? Jotenkin noin se meni :D

Shelbyvillen Sitruunapuu:
Kyseinen jakso tuli aivan vähän aikaa sitten. Kyseinen jakso on siis Kuin Tuhka Tuuleen, ja Bart härnäsi koska Lisa pelasi pokeria

SimpSuomTv:
28 kaudessa on näköjään toinen kaksiosainen jakso, kuten "Who shot Mr. Burns?"

https://simpsonswiki.com/wiki/The_Great_Phatsby:_Part_One

MrSmithers:
Oletteko tykänneet (tai ylipäätänsä katsoneet) 29-kaudesta? Itse olen katsonut jaksoja nyt Suomen tahtiin, joten olen 3 ensimmäistä jaksoa nähnyt. Ensimmäinen jakso, The Serfsons (mikä sen nimi suomeksi nyt olikaan...), oli mielestäni aika huono, liian maagiseksi meni. Tekijöiltä tainnut loppua ideat kesken. Muut jaksot ovat olleet ihan hyviä, kyllähän niitä ihan mielellään katsoi, vaikka ei parhaimmistoa ole. Pitkästä aikaa Simpsonit-intoni on tullut takaisin, siitä olen tyytyväinen!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta