Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Yleinen keskustelu jaksoista
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 20.09.14 - 16:39 ---Tietääkö kukaan milloin tuo 25. kausi alkaa pyöriä Subilla? Onko mitään päivämäärää tiedossa, vai oletetaanko vaan että alkaa heti kun 24. kauden uusinnat tulee päätökseen?
--- Lainaus päättyy ---
Kysyn Subilta.
Finnish Simpson:
Tadaa, Simpsonien erittäin jännittävä taival alkaa taas uusiksi.
Eli Simpsonien uusinnat alkaa Subilla taas vaihteeksi tänään. Eikä siinä vielä kaikki, jännittävät ja ennennäkemättömät Poliisiopisto-leffatrilogian elokuvat nähdään taas kerran uusintana.
Ei muutakuin katsojaluvut nousuun.
[arvatkaa kahdesti onko tekstissä sarkasmin jäämiä]
Sami:
Minä en ole henkilökohtaisesti pitänyt Sub-kanavaa koskaan kovinkaan vakavastiotettavana. Alunperinhän kanava taidettiin perustaa MTV3:n jämäohjelmistoille sekä toiveuusinnoille TVTV!-nimen alla ja yritettiin saada houkuteltua nuoria katsojia (vrt. MTV3 ajankohtaisohjelmat, uutiset jne.)
Itse pidin paljon enemmän MTV3:n tavasta esittää Simpsoneita, kun jaksoja esitettiin kerran viikossa sunnuntaisin ja joskus katsojat saivat harvinaisina herkkuina Simpsonit-maratoneja joita sitten VHS-laitteet kuumina nauhoiteltiin kaiken varalta.
Toivoisin että Matt Groening, Al Jean ja Fox löysäisivät housujensa vöistään muutamat vyönreiät ja vapauttaisivat sarjan esitysoikeuksia enemmän netin puolelle, kun kerran esityskausiboksien valmistaminenkin lopetetaan. Kyllä minä voisin helposti muutaman euron kuukausimaksulla katsella aina silloin tällöin haluamiani Simpsonit-jakson, avaamatta tosi-tv/mainos-laatikkoa.
Simppari777:
Tadaa, Simpsonien erittäin jännittävä taival alkaa taas uusiksi.
Simpsonit on niin hyvä sarja, että saa tulla täältä iäisyyteen uusintana :D
MrSmithers:
--- Lainaus käyttäjältä: Simppari777 - 25.11.15 - 21:58 ---Tadaa, Simpsonien erittäin jännittävä taival alkaa taas uusiksi.
Simpsonit on niin hyvä sarja, että saa tulla täältä iäisyyteen uusintana :D
--- Lainaus päättyy ---
Ai ihan alusta? Eikö se alkanut juuri kuukausi tai kaksi sitten!?
Totta kyllä, simpsoneita jaksaa aina katsoa uudestaan ja uudestaan.
Olen muutes alkanut tykkäämään uusimmista tuotantokausista, en tiedä oikein miksi :D. Odotan todella paljon 27-kautta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta