Sitten kait jotenkin opin valehtelemaan (en muista olenko varsinaisesti valehtelua harrastanut ennen Simpsonien katselua, jotain olen kummiskin tainnut oppia ja nekin huonosti)..
Ja tietty sen olen oppinut Simpsoneista että yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista.(Pitää paikkansa)
Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson link=topic=1015.msg19165#msg19165Sitten kait jotenkin opin valehtelemaan (joustava laina netistä. en muista olenko varsinaisesti valehtelua harrastanut ennen Simpsonien katselua, jotain olen kummiskin tainnut oppia ja nekin huonosti)..Tuo on muuten hyvä huomio, Simpsoneissa harrastetaan usein valehtelua, huijausta, narrausta, petkutusta, sekä muita valehtelun synonyymejä.Bart ja Homer lienevät ne useimmin valehtelevat, mutta onhan Marge ja Lisakin tuota harrastanut. Valehtelu ei minun mielestä edes ole paha asia tietyissä tilanteissa, kyllähän jokainen sitä tekee melkeimpä päivittäin, jos nyt esimerkkinä saavut myöhässä jonnekkin niin selityksiä on monia millä luikerrella pois tilanteesta.Kyllähän Simpsoneista kieltämättä valehtelun jaloon taitoon saa lisävirikkeitä. Mutta muistakaahan Homerin opetus: Valehteluun tarvitaan kaksi, yksi valehtelemaan ja toinen kuuntelemaan.
Sitten kait jotenkin opin valehtelemaan (joustava laina netistä. en muista olenko varsinaisesti valehtelua harrastanut ennen Simpsonien katselua, jotain olen kummiskin tainnut oppia ja nekin huonosti)..
Jaa, mitäs tässä nyt sanoisi?Ainakin englantia olen oppinut sarjan kautta rutkastikin, mikä onkin plussaaa. Jenkkilän kulttuuristakin olen oppinut paljon, ja sen takia sarja ei kyllästytä milloinkaan. Joka kertaa oppii jotain uutta. Sitä valehtelemisen taitoakin Keltaiselta perheeltä ystävineen kieltämättä oppii, mutta enpä ole sitä taitoa itselleni ominut.Minäkin olen oppinut tuntemaan 90-luvun tähtiä.Ja minuunkin pätee tuo, että Bartilta voi oppia pellemäistä asennetta. Lainalaskuri laskee lainan kulut. Ei siis ihme, että samaistun häneen. Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 16.01.13 - 22:44Ja tietty sen olen oppinut Simpsoneista että yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista.(Pitää paikkansa) Tosin, jos ei yritä mitään ei saa mitään aikaiseksikaan. Se on vain yksi askel laiskuuteen.Minusta ei ole hyväksi ottaa kaikkea sarjassa ilmeneviä asioita opiksi. On hyvä olla valikoiva. Ja Simpsonithan on vain viihdeohjelma, ei opetusfilmi.