Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 06.01.10 - 05:05Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään.Hyvä idea, mutta ei taida toteutua. Jos tämmöinen toteutuis, niin tää olisi hyvä idea:*Joey kävelis Simpsoneiden jääkaapille ja ottais kaikki ruuat, josta Homer suuttuisi. *Monica ja Marge kilpailisi kumpi tekisi parempaa ruokaa ja kumpi siivoaa paremmin.*Ross ja Lisa väittelee siitä kumpi tietää enemmän Dinosaurusista.*Bart ja Chandler heittelee vitsejä.*Phoebe ja Lisa söis vege-ruokaa.*Rachel menis shoppaileen Margen kanssa.
Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään.
Elämä on helvettiä puputne on niin KOVIA!
Lainaus käyttäjältä: bart-fani-35Elämä on helvettiä puputne on niin KOVIA!Heh, tuon kun näkis. Mä luin ne kaikki joskus läpi ja oli jollain tasolla hyvä. Ainakin teiniasennetta löytyy. Olis varmaan hauska jos ne ilmestyisivät ruutuun ja Simpsonien elämään. Ja olisi nastaa nähdä Homerin reaktio.
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 13.08.10 - 21:53Lainaus käyttäjältä: bart-fani-35Elämä on helvettiä puputne on niin KOVIA!Heh, tuon kun näkis. Mä luin ne kaikki joskus läpi ja oli jollain tasolla hyvä. Ainakin teiniasennetta löytyy. Olis varmaan hauska jos ne ilmestyisivät ruutuun ja Simpsonien elämään. Ja olisi nastaa nähdä Homerin reaktio.Pakko kysyä että mikä helvetti on ''Elämä on helvettiä puput''?
Yks toinen hauska idea vieraasta on että on Linkin Park esiintyisi keikalla jossain jaksossa. Mitähän hauskaa siitäkin seuraisi?
Fry, Leela ja Bender. Voisivat härnätä Homeria.
Eminem - Johan olisi tämänkin aika esiintyä Simpsoneissa. Vilahtaisi vaikka jossain kohtauksessa, tai tekisi jotain, mikä parodioi 8 Mileä ja taustalla soisi Lose Yourself.
Dr. House olisi hauska nähdä Simpsoneissa. Mitähän Hibbert tuumisi, jos saisi kyseisen ukon työparikseen? Ja mitäpä Bart tuumisi, jos saisi tietää hän joutuu sairalaan ja Housen potilaaksi?
Lainaus käyttäjältä: homersimpsondoh - 11.09.10 - 12:33Fry, Leela ja Bender. Voisivat härnätä Homeria.Bender on vilahtanut parissakin jaksossa. Onkohan muita Futuraman hahmoja näkynyt?