Simpsonit.org keskustelupalsta
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Kirjoittaja Aihe: Jatko-osa?  (Luettu 5464 kertaa)

mm...beer

• *
    • Profiili
Vs: Jatko-osa?
« Vastaus #75 : 04.01.10 - 20:53 »

niin että onko sitä jatko osaa tulossa ja jos on niin milloin ??
Kirjattu

Mikko

• Ylläpitäjä
  • *
    • Profiili
« Vastaus #76 : 04.01.10 - 21:03 »

niin että onko sitä jatko osaa tulossa ja jos on niin milloin ??

On: silloin kun helvetti jäätyy ja sinä opit käyttämään hakua.
Kirjattu
"Trying is the first step towards failure"
– Homer J. Simpson

hacker

• *
    • Profiili
« Vastaus #77 : 05.01.10 - 17:12 »

voisi tälläkertaa olla että kaikki ei olisi Homerin syytä.
Kun viime leffassa oli. (<--- vaikka vitsit olikin homerin tyhmyydestä ^^)
  Muidenkin vikoja välillä esille :'D
vois jokuin asia välillä olla vaikka margen syytä.
Kirjattu
Ich bin ein donut.

Jarnoman

• *
  • Sukupuoli: Mies
  • I Eat Paste!
    • Profiili
    • Chuck
« Vastaus #78 : 05.01.10 - 17:43 »

Marge ei yleensä mokaile ja tuskin "tulevassa jatko-osassakaan". Jos Homer ei mokaile, niin Bart voisi olla, joka on syypää.  ;)
Kirjattu

zimazuma

• *
    • Profiili
« Vastaus #79 : 05.01.10 - 19:20 »

Marge ei yleensä mokaile ja tuskin "tulevassa jatko-osassakaan". Jos Homer ei mokaile, niin Bart voisi olla, joka on syypää.  ;)

Olisihan se ihan mukavaa vaihtelua jos Marge välillä esim. painaisi nappulaa joka aloittaisi koko maailman itsetuhojärjestelmän.
Kirjattu
http://www.simpsonit.org/todayban/?s=14[/img][/url]

Black? That's the worst color there is.

Kwyjib0

• *
  • Sukupuoli: Nainen
  • Go with the flow
    • Profiili
« Vastaus #80 : 30.01.10 - 11:12 »

Elokuva voisi olla vähän samantyyppinen kuin jakso ''22 short films about Springfield'', eli jokaisesta perheenjäsenestä kerrottaisiin oma tarinansa esim. Homer pyrkii presidentiksi, Marge ryhtyy elokuvatähdeksi ja lapset tekevät myös omia juttujaan. Eli vähän samanlaista kuin itse sarjassa, mutta vähän ''suuremmin''. Elokuvan lopussa perheen jäsenet voisivat istahtaa sohvalle ja kertoa toisilleen viimepäivistään. Elokuvassa näkyisi myös kuinka perheen jäsenet menettävät kaiken oltuaan huipulla.

Jonkinlainen episodi-elokuva, hyvä idea! Valittaisiin muutama hahmo, joista jokaisesta kerrotaan n. puolen tunnin pituinen tarina. Muita esiintyisi mukana sivuhahmoina ;)

Joku tollanen kuulotais hyvält :-) (y) Ja btw. The simpsons movie 2 pitäs ilmestyy 2012, ellei maailmanloppu ehi ensin :-D
Kirjattu
If u broke my heart, I will broke your car.

Lugu

• *
    • Profiili
« Vastaus #81 : 31.01.10 - 20:06 »

Minun mielipiteeni tähän asiaan on että olisi parempi jos ei tulisi... Mutta Wikipedian mukaan jatko-osaa saattapi pukata 2012, itse en elokuvasta pahemmin pitänyt mutta eipä se huonokaan ollut. Yksi elokuvan tekijöistä oli se että piirrosjälki oli mitä oli (liian kehittynyttä)... Mutta toisinaan se on aivan sama tuleeko se, jos tulee aion mennä katsomaan jos ei tule niin sitten ei tule, empä jää murehtimaan tätä asiaa enkä kyllä odotamaankaan... Lugu kiittää ja kuittaa.
Kirjattu
If you suspect that you are not able to do it, dont even try.

Dirty Homer

• *
  • Get me tools and beer!
    • Profiili
« Vastaus #82 : 14.02.10 - 16:23 »

Minun mielipiteeni tähän asiaan on että olisi parempi jos ei tulisi... Mutta Wikipedian mukaan jatko-osaa saattapi pukata 2012, itse en elokuvasta pahemmin pitänyt mutta eipä se huonokaan ollut. Yksi elokuvan tekijöistä oli se että piirrosjälki oli mitä oli (liian kehittynyttä)... Mutta toisinaan se on aivan sama tuleeko se, jos tulee aion mennä katsomaan jos ei tule niin sitten ei tule, empä jää murehtimaan tätä asiaa enkä kyllä odotamaankaan... Lugu kiittää ja kuittaa.
Olen tässä täysin samaa mieltä kuin Lugu. Jos jatko-osa tulee niin tulkoot, mutta jos ei tule niin aivan sama. Kyllähän toi edellinen oli erittäin nautittava, mutta en näe mitään kunnon syytä miksi jatko-osan pitäisi tulla. Minun mielestäni Groeningin ja muiden pitäisi panostaa enemmän tähän varsinaiseen sarjaan, sillä The Simpsons Movien aikoihin jaksot menivät pahasti alamäkeen. Joten haluan heidän jatkavan ja lopettavan tämän sarjan kunnolla eikä hätiköiden ja kehnosti. Joten idea jatko-osasta saa puolestani jäädä hyllylle muhimaan siksi ajaksi, että saadan tämä varsinainen sarja lopetettua.
Kirjattu
- Buy me Bonestorm or go to hell!
- Bart!
- Young man, in this house we use a little word called "Please".