mä en nyt tiedä pitäisikö tää nyt liittää kliseeksi vai ei, mutta ainakin itse kiinntän joka kerta siihen huomiota, että lähes jokainen jakso alkaa sellasella samalla musiikilla. siis huom en nyt tarkota sitä tunnaria, vaan kun jakso alkaa sohvakohtauksen jälkeen.
samoja taustakuvia käyetään aika usein. ja aika usein on sellainen kohta että ostoskärryt valuu alamäkeä pitkin jonkun kaupan edessä, sellanen siirtymä kun näytetään margea ostoksilla siellä ruokakaupassa (en tarkota Kwik-E-Mart:ia)tietääkö kukaan mitä tarkotan? :
Mister.Burns aina unohtaa Homerin nimen
Lainaus käyttäjältä: santtu97 - 03.01.08 - 13:18Mister.Burns aina unohtaa Homerin nimenihan tarkoituksella tehty. (;
olikohan tän päivän jakso(?) kun Homer hyvästelee varpaat ja sitten maha alkaa turpoamaan ja jalat katoaa näkyvistä.Jossain jaksossa olen tämän varmasti nähnyt aijjemminkin tosin sillon Homer taisi ruveta juomaan Duffia kun tässä jaksossa taisi olla ruoka kyseessä..JA onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota tohon Moen kapakan sijaintiin? ku se vaihtaa paikkaa joka jaksossa!! Sillonku Homer alko raittiiksi niin se kehuskeli käveleväsä baariin asti ja sitten kuvaa näytettiin Homerin edestä niin siinä ei ollut kuin 2 taloa välissä ja jossain jaksoissa sinne on taas thousand miles Tosin tääkin on semmonen suunniteltu juttu,mutta mainihimpahan kumminkin ;D