Lainaus käyttäjältä: ultimate-guy - 26.03.09 - 14:04Muuten, jos Simposneiden vieraana ei ole ollut yhtään presidenttiä, miten George Bush on muka ollut Simpsoneissa?Hän ei ole ääninäytellyt Simpsoneissa, joten häntä ei lasketa.
Muuten, jos Simposneiden vieraana ei ole ollut yhtään presidenttiä, miten George Bush on muka ollut Simpsoneissa?
Tuo äänestys on oikeastaan siinä mielessä hyödytön, että siitä puuttuu suurin osa vierasäänistä. Niitähän on kirjaimellisesti satoja - itse asiassa Simpsoneilla on animaatiosarjojen vierasnäyttelijöiden määrän maailmanennätys hallussaan. Puolestani koko äänestyksen voi vaikka poistaa, koska threadin sisältöön se ei vaikuta.
ehdottomasti george bush kun homer ärsytti ja häiritsi sitä bartin kanssa:D
Itse valitsin tietysti.. J.K Rowlingin. ^^ Ai miksi? No koska, olen Potteristi ( Pottereiden fanittaja) ja rakastan kaikkea siihen liittyvää. ^^ Potteristi henkeen ja vereen. Kunnes kuolema meidät erottaa.<3 Rakastan kyseistä jaksoa, missä hän esiintyy. ^^ Mikä muuten on kyseisen jakson nimi?^^Noh, siinä se sitten taisi olla. ^^'
Lainaus käyttäjältä: onkelmalapsi - 17.02.08 - 10:01Itse valitsin tietysti.. J.K Rowlingin. ^^ Ai miksi? No koska, olen Potteristi ( Pottereiden fanittaja) ja rakastan kaikkea siihen liittyvää. ^^ Potteristi henkeen ja vereen. Kunnes kuolema meidät erottaa.<3 Rakastan kyseistä jaksoa, missä hän esiintyy. ^^ Mikä muuten on kyseisen jakson nimi?^^Noh, siinä se sitten taisi olla. ^^'Niinpä missä jaksossa? Fanitan itsekkin Potteria ja oisi kiva nähä J.K.Rowling Simpsoneissa .
Lainaus käyttäjältä: thebart - 18.05.08 - 11:51Lainaus käyttäjältä: snowball || - 08.02.08 - 15:47Ringo Star? niimpä muutes.. se oli kans hyvä :3Missä jaksossa Ringo on ollu?? Oon nii Betales fani!!!! ;DOliskohan alkuaikojen jakso jossa Homer yrittää jahdata jotain isoa monnia? Tai jakso jossa Marge maalaa Mr. Burnsista muotokuvan. Jompikumpi noista se on.Joo Ringokin on oli tosi hyvä ja hauska ;D Katsoin kyseisen jakson aika vasta...
Lainaus käyttäjältä: snowball || - 08.02.08 - 15:47Ringo Star? niimpä muutes.. se oli kans hyvä :3Missä jaksossa Ringo on ollu?? Oon nii Betales fani!!!! ;D
Ringo Star? niimpä muutes.. se oli kans hyvä :3