Se missä Homer menee monen oven läpi, ja muistaakseni lopussa puhelinkopin kautta, mutta mitenköhän minun ahterissa on semmoinen kutina että tämä on keksitty Pink Pantherista, jossa on muistaakseni ollut tämäntapainen kohta.
Eikös Pink Panther -leffoissakin ole ollut sitä vakoojateemaa? Yhtään en ole nähnyt, mutta näin muistelen.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.10.10 - 10:40Eikös Pink Panther -leffoissakin ole ollut sitä vakoojateemaa? Yhtään en ole nähnyt, mutta näin muistelen.No juu, onhan niissä jotenkuten mutta enimmäkseen ne ovat rikoskomedioita. Mutta mites tämä nyt liittyy tuohon minun pikku vinkkiini Finnishille?
Myös yksi suosikki-sohvakohtaukseni on se jossa kaikki Springfieldin tuolit ja sohvat heräävät eloon ja hyökkäävät ihmisten kimppuun. Siinä näkyi että käsikirjoittajilla ei olleet vielä kaikki ideat käytetty.
Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 14.10.10 - 08:42Myös yksi suosikki-sohvakohtaukseni on se jossa kaikki Springfieldin tuolit ja sohvat heräävät eloon ja hyökkäävät ihmisten kimppuun. Siinä näkyi että käsikirjoittajilla ei olleet vielä kaikki ideat käytetty.Muistaakseni olen nähnyt tuon ja tykkäsin itsekin siitä. Todella hyvä idea, pientä kauhun ainesta tuotu kehiin, joka mukavasti piristi alkuanimaatiota. Törmäsin juuri äskettäin mainioon sohvakohtaukseen, jonka voisi nimittää klassikoksi. Simpsonit istuvat sohvalleen ja Marge huomaa lattiassa jotain tekstiä ja pyyhkii sen pois. Paikalle tupsahtaa Matt Groening ja kirjoittaa tekstin takaisin. Kyseessä oli siis miehen singeeraus. Nokkela kohtaus, eikö?
The Simpsons Gamessakin kun Groeningin kartano tuhoutuu ja hän pakenee helikopterilla, niin hän vain signeeraa ikkunaan Matt Groening.