Kirjoittaja Aihe: Maude kuolee  (Luettu 6859 kertaa)

Vs: Maude kuolee
Vastaus #15 17.04.09 - 21:01
Minua ihmetyttää, että jos kerran Marcia Mitzman Gaven ääninäytteli Maudea tämän neljässä viimeisessä esiintymisessä, miksei Mitzman Gaven voinut jatkaa Mauden äänenä?

No hän oli käytännössä lähtenyt sarjasta ja hänet ilmoitettiin paikalle vain kun häntä tarvittiin. Ja koska häntä ei saatu usein ääninäyttelemään, joku käsikirjoittajista halusi(kuten kaikki käsikirjoittajat aina joka kausi) tehdä jotain sellaista mikä ei olisi tavallista vaan päätti kokeilla rajojaan marssimalla sisään ja sanomalla; "Tapetaan Maude!"

Vastaus #16 17.04.09 - 21:11
En viitsi ostaa huonoa 11 kautta, mutta katsoin kerran sen mauden kuoleman You Tubesta. Se näet on laitettu sinne.
Mä ihmehtelen, miksi 11. kautta haukutaan surkeaksi. omasta mielestä kyseinen kausi on justiinsa hyvä.   ;)

Vastaus #17 17.04.09 - 21:31
En viitsi ostaa huonoa 11 kautta, mutta katsoin kerran sen mauden kuoleman You Tubesta. Se näet on laitettu sinne.
Mä ihmehtelen, miksi 11. kautta haukutaan surkeaksi. omasta mielestä kyseinen kausi on justiinsa hyvä.   ;)

Tuo on kyllä totta. Esim jakso "Kill the alligator and run" on yksi parhaita ikinä ;D

Vastaus #18 22.04.09 - 11:12
Omasta mielestäni Flanderssissa ei ole  mitään vikaa. Onhan hänkin omalla tavallaan hauska.  :)
flanders on tosi ärsyttävä sillä se esittää tekopyhää mutta on oikeasti yhtä ileä kuin muutkin mutta ei flanders turha hahmo ole! ketä ääliötä homer sitten enää huijaisi tai keneltä "lainaisi" tarvikkeita?

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vastaus #19 25.04.09 - 18:51

Mikset osta 11 kautta ja tee siitä omanäkemyksesi onko se hyvä vai huono. Jos joku muu sanoo niin uskotko häntä ennen
kun olet edes nähnyt 11 kauden jaksoja? Kannattaa rohkeasti ostaa ja sitten perustella onko huono vai hyvä.  ;)

Itselläni ei vielä ole 11 kautta, mutta olen nähnyt sen jo ja täytyy sanoa, että yksi parhaista tuotantokausista!

Se Mauden kuolema jakso oli ihan hyvä jakso.
Viimeksi muokattu09.05.09 - 13:18 Kirjoittaja: Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vastaus #20 25.04.09 - 19:18
No, ei ole kyllä mitään väliä vaikka kuoli, niin tylsä hahmo joka ei tee mitään.

11. tuotantokausi on mainio, jos et omista, kehotan ostamaan.