Simpsonit > Jaksot – kausikohtainen keskustelu

8. esityskausi

<< < (2/10) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 30.01.13 - 21:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 30.01.13 - 20:46 ---Jaksoarvostelu: 8x10 - Perjantai-illan aave

Huumori on kova sana tässä jaksossa, tässä pari kohtaa mitkä iskivät kuin metrinen halko päähän :
Boris Yeltsin - promillemittari
Mulderin FBI-kortin kuva
Lennyn ja Carlin "työntekofilmi"
Sekä pakolliset vinoilut Flandersista. Retkeilykamat kaikki Nedin omaisuutta

Jaa, pisteitäkin pitäisi ehkä antaa.. Samantien täydet 10/10.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, tämä on hieno jakso. Homerin ja ns. avaruusolion kohtaaminen on legendaarinen.
Minusta on mukavaa, että loppujen lopuksi kaikkien epäilemä Homerin myönnetään olevan oikeassa.
Flandersin tavaroiden lainailu on ikuinen hieno vitsi, toimii tässäkin.
Hauskaa oli myös Homerin kirppukaljat - mukanaan salaista ainesosaa.
Ja kun Marge kysyy Homerilta, onko hän juonut, Homer sanoo: -En. No 10 kaljaa.
:D

Olen todella kriittinen kymppien suhteen, antaisin tälle ehkä 9.5.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö teitä häiritse yhtään, että jakso on käytännössä X-Filesin mainos?

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.01.13 - 09:22 ---Eikö teitä häiritse yhtään, että jakso on käytännössä X-Filesin mainos?

--- Lainaus päättyy ---

Ei häiritse. Syitä on muutamia:
-En ole pahemmin X-Filesiä katsellut, joten en kaikkia siitä lainattuja juttuja huomaakaan.
-Jakso on kaudelta 8, mikä kuuluu kulta-aikaan. Nykyään jos jotain elokuvaa/sarjaa/julkkista nostetaan sarjassa esille, niin yleensä lopputulos on huono.
-Vaikka kuinka lainaillaan muualta, on silti saatu tehtyä hyvä ja ehjä jakso. Minun vaakakupissani painaa enemmän jakson laatu, kuin se, onko materiaalit varastettu muilta.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 30.01.13 - 20:46 ---Jaksoarvostelu: 8x10 - Perjantai-illan aave

Hei Scully, dumppaa se mulderi, tai tapahtuu taas uus murderi.. (Oli ihan pakko laittaa)
--- Lainaus päättyy ---

Cool. Hieno johdatus, jäbä.


--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 30.01.13 - 20:46 ---Huumori on kova sana tässä jaksossa, tässä pari kohtaa mitkä iskivät kuin metrinen halko päähän :
Boris Yeltsin - promillemittari
Mulderin FBI-kortin kuva
Lennyn ja Carlin "työntekofilmi"
Alf rivissä jossa on "muut alieniksi epäillyt"
Sekä pakolliset vinoilut Flandersista. Retkeilykamat kaikki Nedin omaisuutta :D
--- Lainaus päättyy ---

Jätkä puhuu täyttä asiaa. Huumori on tässä 8. kahdeksannen kauden parhaimmistoa.
Heh, tuon Alfin mä muistan hyvinkin elävästi. Hyvä vitsi. :D
Mutta... A-a-aaa, äläpä unohda Mr. Burnsia, jota ilman tämäkin jakso olisi jäänyt nyt olemassa olevaa huonommaksi. Miksi? Koska siihen kummitus-harhaan oli syynä se, että Burns oli ollut jossain ihme-hoidossa, minkä takia hän alkoi hohtamaan kuin mikäkin neonvaloaave. Hyvä hahmo sekin kaveri. :)


--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 30.01.13 - 20:46 ---Jaksosta sen verran että pakko antaa legendaarisesta X-Filesien tunnusmusiikista pisteet. Kylmät väreet väreili pitkin kehoa kun "dii dii dii dii dii diii" rupesi soimaan taustalla Homerin nähdessä "aaveen".
--- Lainaus päättyy ---

Tuokin on totta, mielestäni jakson rautaisimpia puolia ikinä. Huh, jo muistijäljetkin kyseisestä jaksosta tuosta kohdasta saavat aikaan vilunväreet.


--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.01.13 - 09:22 ---Eikö teitä häiritse yhtään, että jakso on käytännössä X-Filesin mainos?

--- Lainaus päättyy ---

Noup, en katsele X-Filesiä lainkaan. Jakso on hauska ja timanttinen ja sillä sipuli. Ikävä kyllä mun täytyy taas olla kelju ja tokaista "Älä niuhota".

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.01.13 - 09:22 ---Eikö teitä häiritse yhtään, että jakso on käytännössä X-Filesin mainos?

--- Lainaus päättyy ---
Kumma kyllä, ei häiritse.

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 31.01.13 - 13:47 ----Vaikka kuinka lainaillaan muualta, on silti saatu tehtyä hyvä ja ehjä jakso. Minun vaakakupissani painaa enemmän jakson laatu, kuin se, onko materiaalit varastettu muilta.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä kiteyttää suurimmaksi osakseni omankin mielipiteen.


--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 31.01.13 - 14:23 ---Mutta... A-a-aaa, äläpä unohda Mr. Burnsia, jota ilman tämäkin jakso olisi jäänyt nyt olemassa olevaa huonommaksi. Miksi? Koska siihen kummitus-harhaan oli syynä se, että Burns oli ollut jossain ihme-hoidossa, minkä takia hän alkoi hohtamaan kuin mikäkin neonvaloaave. Hyvä hahmo sekin kaveri. :)

--- Lainaus päättyy ---
Tämäkin kohta oli ihan jees mutten viittinyt kaikkia hyviä läppiä heittää :D

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 31.01.13 - 13:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.01.13 - 09:22 ---Eikö teitä häiritse yhtään, että jakso on käytännössä X-Filesin mainos?

--- Lainaus päättyy ---

Ei häiritse. Syitä on muutamia:
-En ole pahemmin X-Filesiä katsellut, joten en kaikkia siitä lainattuja juttuja huomaakaan.
-Jakso on kaudelta 8, mikä kuuluu kulta-aikaan. Nykyään jos jotain elokuvaa/sarjaa/julkkista nostetaan sarjassa esille, niin yleensä lopputulos on huono.
-Vaikka kuinka lainaillaan muualta, on silti saatu tehtyä hyvä ja ehjä jakso. Minun vaakakupissani painaa enemmän jakson laatu, kuin se, onko materiaalit varastettu muilta.

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 31.01.13 - 14:23 ---Noup, en katsele X-Filesiä lainkaan. Jakso on hauska ja timanttinen ja sillä sipuli. Ikävä kyllä mun täytyy taas olla kelju ja tokaista "Älä niuhota".

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 31.01.13 - 15:35 ---Kumma kyllä, ei häiritse.

--- Lainaus päättyy ---

Koko porukka tarttui provooni :) Minuakaan tuo ei häiritse kuin ihan vähän, kuten ei häiritse The Critic -jaksokaan. Jotenkin kahden telkkarisarjan risteytys on helpompi sulattaa kuin se, että puffattaisiin jotain applea tai ladygagaa. Tässä crossover-meiningissä on oma kokeellisuudesta kumpuava viihdearvonsa. Sitä paitsi Simpsonit ja Salaiset kansiot kuuluvat kumpikin suosikkisarjojeni joukkoon, eli tämä jaksohan on minulle silkkaa nautintoa. Kirjoitan tästä arvostelun jossain vaiheessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta