Kirjoittaja Aihe: The Simpsons: Tapped Out  (Luettu 85053 kertaa)

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #45 04.10.14 - 13:36
Mitä eventeistä saaduille tavaroille, kuten nyt linnalle, tapahtuu, kun event loppuu?

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #46 04.10.14 - 15:40
Oman käsitykseni mukaan ne saa pitää.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #47 04.10.14 - 20:17
Oman käsitykseni mukaan ne saa pitää.

Hmm! Eikä voi poistaa tai piilottaa? :)

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #48 05.10.14 - 21:49
Oman käsitykseni mukaan ne saa pitää.

Hmm! Eikä voi poistaa tai piilottaa? :)
Voi ne laittaa varastoon.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #49 07.10.14 - 20:25
Tänään on sitten Clash of Clones -eventin viimeinen päivä ja sain juuri viimeisen palkinnon, joten sain suoritettua tämän. Nyt odotan vain päivitystä ja Halloween 2014 -eventiä.

/EDIT: Päivitys on saapunut ja Clash of Clones -event on päättynyt. Nyt alkoi Halloween -event.
Viimeksi muokattu07.10.14 - 21:20 Kirjoittaja: Jarpeez

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #50 07.10.14 - 21:37
Hieno! Onko muut barbaarihahmot kuin Homer kadonneet?

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #51 14.10.14 - 10:16
Onkohan kellään mitään tietoa, mitä pitäisi tehdä kun yks kaks yllättäin alkoikin peli alusta? Eli tavallaan nollaantui koo homma. Facebookissa kavereiden kautta näkyy se alkuperäinen peli ja eteneminen edelleen, mutta mulle tarjoaa koko ajan sitä vastikään uudestaan alusta alkanutta versiota. Toivottavasti saatteselvää tästä sepostusyrityksestä. :) ja toivottavasti joku osaa auttaa.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #52 14.10.14 - 19:46
Jos olet kirjautunut peliin käyttämällä Origin tunnusta, niin editymisesi palautuu kirjautumalla uudelleen sisään pelin alkuruudulta. Jos et käyttänyt niin joudut aloittamaan alusta, ellet ole varmuuskopioinut peliä ohjelmilla jotka vaativat root oikeudet puhelimestasi.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #53 26.02.15 - 16:25
Tapped out on paras peli käyn siellä tunnin välein joskus vähän pitempiin mutta yöllä 8-12 tuntia
mulla on level 50
Rahaa mun mielestä saa aika helposti
nimi Hello_Bart_11

Uus päivitys Super Heroes tää on hyvä päivitys :woo: :woo:
täsä pittää ottaa kiinni roistoja niin saa palkintoja

Edit: Käytä muokkaa-nappia äläkä postaa heti uutta viestiä - Mikko
Viimeksi muokattu15.03.15 - 08:47 Kirjoittaja: SimpSuomTv

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #54 28.05.15 - 22:56
Onko Smithers nykyään sarjassakin samanlainen räikeä homo kuin tässä pelissä? Ärsyttää nuo lausahdukset, "I'll marry who I want!" ja "I'm experiencing a whole rainbow of gay feelings!".

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #55 29.05.15 - 12:53
Onko Smithers nykyään sarjassakin samanlainen räikeä homo kuin tässä pelissä? Ärsyttää nuo lausahdukset, "I'll marry who I want!" ja "I'm experiencing a whole rainbow of gay feelings!".

Ei minun mielestä ole.

EDIT: Ok, kyllä on ainakin paljon homomaisempi, kuin sarjan alussa. Ärsyttäviä nuo Smithersin tapped out-lauseet.

Osallistun nyt tähän tapped out keskusteluun:
Ensin ajattelin tapped outtia huonona, mutta jäin sitten vähän koukkuun :D. Nyt on pakko käydä monta kertaa päivässä. Olen nyt vasta levelillä 13.
Viimeksi muokattu20.07.15 - 18:47 Kirjoittaja: MrSmithers

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #56 29.05.15 - 13:24
Tarttuakseni vielä tuohon Smithers -aiheeseen, minä taas sanoisin että hän on tätä nykyä aika ärsyttävän räikeä homo. Smithersin ympärille rakennetut vitsit ovat entistä enemmän viittauksia homouteen kuin viittauksia hänen suhteeseen Burnsia kohtaan. Eivätkä kovin hyviä viittauksiakaan, aika halpoja homovitsejä. Nyt kun Harry lähte(ne)e, en yllättyisi jos Smithersin ääni muuttuu yhtäkkiä vielä stereotyyppisen homomaisemmaksi.

Tämän jälkeen pidetään aiheen linjaus videopelissä -Sami

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #57 29.05.15 - 19:25
Kukaan ei siis ole turvassa Flanderisoitumiselta:/

Mutta joo, Tapped Out. Joulukuun puolesta välistä asti olen pelannut, nyt level 50. Erittäin koukuttava. Päivittäin parin tunnin välein tulee käytyä. Juuri loppunut Terwilliger-eventti oli vähän liian pitkä, siihen ehti jo kyllästyä yli kuukaudessa.  Sideshow Bob oli kuitenkin mukava saada peliin kunnon hahmoksi. Harmi kumminki ettei hänelle ole annettu ääntä, Kelsey Grammer Bobina on suosikkiääniäni sarjassa.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #58 27.06.15 - 21:39
Mitäs pidätte tästä urheilu-teemasta?
(Olen nyt levelillä 21 :).)

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #59 27.06.15 - 21:54
Mr Smithers se on hyvä  ite oon level 54.  Kysy kaveriks Hello_Bart_11.