Kirjoittaja Aihe: The Simpsons: Tapped Out  (Luettu 85167 kertaa)

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #15 19.07.13 - 15:19
Olen päässyt levelille 12 ja laittaa ärsyttämään, kun kellään hahmolla ei ole tehtävää annettavana. Odotan koko ajan, että saan rakentaa puumajan (sillä saa Bartin). Kaikki tähän mennessä tulleet Mystery Boxit on ollut aika kuraa: turhia pensaita, kolme valkoista aitaa. Noilla tehdään hieno kaupunki. Ainoa hyvä Mystery Boxista tullut juttu on Squeaky Voice Teen.

Mun pitäisi nopeasti päästä level 15, koska tämä nykyinen Squidport -lisäosa(?) loppuu pian ja tilalle tulee Krustyland -lisäri. Haluan ehtiä rakentamaan Springfield Squidportin ennen Krustylandin tuloa.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #16 19.07.13 - 16:47
Jos haluaa tutkailla kuinka pian joku tietty tehtävä tulee, niin Googleen "The Simpsons Tapped Out Quests", netissä on monia listoja. Level upit kestävät joskus kauan, questeista puhumattakaan. Minulla kesti semmoinen puoli vuotta saada kaikki levelit.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #17 02.08.13 - 22:24
Tänään pääsin vihdoin aloittamaan Squidport questia, harmittaa kuitenkin se, että joudun vielä odottamaan Krustylandin aloittamista 5 levelin verran.

Olisko Monoraililla minkäänlaista "rahanteko" vinkkiä, eli miten saa nopeammin rahaa?

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #18 02.08.13 - 22:39
Eipä sitä rahaa määräänsä nopeammin saa, pitää vaan laittaa hahmojen tehtävät omaan aikatauluun sopivaksi. Kannattaa myös hyödyntää tätä Cletuksen farmia, sieltä saa rahaa vaikka se aika vähän onkin. Tässä pelissä raha tulee hitaasti, varsinkin alkupuolella. Se se koukuttava juttu onkin, pitää aina piipahtaa useamman kerran päivässä jos haluaa saada rahaa.

Aika epäonniseen aikaan aloitit pelaamaan, nääs Squidport vie rahaa ihan hyvin. Mutta sen rakennuksista saakin rahaa hyvin väliajoin.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #19 16.08.13 - 10:19

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #20 17.08.13 - 14:24
Olen päässyt peliin hyvin mukaan ja olen level 19. Välillä tulee tunne, että ei tule tehtäviä ollenkaan ja joskus niitä tulee koko ajan. Mun piti rakentaa Margelle se kampaamo, mutta se jäi aina toiselle sijalle, kun aina tuli joku parempi rakennus. Nyt pääsin rakentamaan sen. Yksi level up vielä, niin pääsen aloittamaan Krustylandin.

Kysymys vielä: Olen huomannut YouTubesta pelivideoita ja siellä joillakin hahmoilla on toinen ulkoasu. Esim. Homer on hipsteriasussa ja Abe on painija. Tuleeko hahmoille uusia asuja aina TV-sarjan tahdissa? Itsellä on vain yksi hahmo, jolla on kaksi ulkoasua ja se on Apu ja All-American Apu.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #21 21.08.13 - 22:43
Aina kaikissa juhlissa (pääsiäinen, halloween ynm.) ja vällillä muuten vaan, tulee uusia asuja hahmoille. Niitä tulee aika satunnaisesti.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #22 28.08.13 - 21:19
Alkaa ärsyttämään, koska tällä hetkellä on paljon tehtäviä, jossa pitää rakentaa. Mulla on tuolla pari rakennusta, jotka on ollut rakennettavissa jo pari viikkoa, mutta aina tulee jokin muu rakennus, joka kiinnostaa enemmän, esim. nämä rakennukset joista tulee hahmoja. Mulla on se periaate, että uusi hahmo on tärkeämpi kuin pelkkä rakennus.

Olen tällä hetkellä levelillä 22 ja nyt olisi vuorossa Ednan asunto, joka pitäisi rakentaa.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #23 31.08.13 - 12:02
Level 31 menossa. Puuduttava peli ollu alusta asti. En tiiä miks pelaan. :D

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #24 21.09.13 - 14:50
Tehdään jälleen tilannepäivitys:

Tällä hetkellä level 28 ja kovaa vauhtia olen ottamassa kiinni maximileveliä, joka on tällä hetkellä 35. Krustylandin valmistus edistyy hitaasti, mutta varmasti. Squidport on jäänyt hieman varjoon tätä pelaillessa. Nyt kuitenkin yritän päästä siinäkin hieman eteenpäin, vaikka rahaa ei ole paljon. Tällä hetkellä rahaa syö eniten uudet rakennukset ja laajentaminen, koska tila loppuu aina kesken. Onneksi uudet hahmot aina helpottaa hieman.

Edit:// YouTubessa eräs KC tekee jatkuvasti Tapped Outista pelivideoita kannattaa käydä tsekkaamassa jos kiinnostaa. http://www.youtube.com/user/kclovesgaming

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #25 27.09.13 - 16:16
No, nyt on saavutettu level 30 ja tällä viikolla tuli myös Limited Time event, jossa voi saada ilmaiseksi Squidportille Sushibaariin. Kolme questia se vaan kestää, joista ensimmäinen on 12h ja loput kaksi on 4h questeja.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #26 01.10.13 - 21:41
Jatketaan täällä yksin keskustelua. Treehouse of Horror XXIV Event alkoi tänään joten nyt kaikki päivittäkää Tapped Outinne. Tuo synkkä syksyinen teema vaikuttaa näin alkuun siistiltä, mutta kai siihen nopeasti kyllästyy.

Tällä hetkellä on monta rautaa tulessa omassa pelissä pelaan tällä hetkellä Smithersin, Fat Tonyn, Agnes Skinnerin ja Hermanin questlinejä ja näiden lisäksi tottakai kesken on vielä Squidport, Krustyland ja nyt alkanut Treehouse of Horror eventti. Virtuaali rahaa palaa niin sanotusti.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #27 09.11.13 - 11:49
Halloween Event on nyt sitten päättynyt ja harmittavasti jäi viimeinen palkinto saamatta, kun en saanut kerätty GOO:ta tarpeeksi.

Nyt ollaan sitten palattu normaaliin maisemiin, joka on tuon synkän maiseman jälkeen hieman outo, mutta kyllä siihen tottuu. Olen tällä hetkellä Level 36 ja tämän hetken maximi on 37, joten kohta olen saanut kärjen kiinni. Squidport on vieläkin kuitenkin kesken kuten myös Krustyland, mutta tässä oheessa tulee niidenkin questeja tehtyä.

Oletan, että ensi kuun vaihteessa alkaa jo taas uusi eventti, eli Jouluteemainen. Toivottavasti tulee.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #28 09.11.13 - 14:07
Level 35 menossa. Tulee paljon harvemmin näyteltyä nykyään. Todella puuduttavaa kun hahmoja on jo niin paljon että siinä menee joku 20 minuuttia et saa kaikki tekemään jotain hommaa. :D

Btw, Ednan ääniraidat on poistettu pelistä. :o


Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #29 22.11.13 - 22:06
Joo kannattaa ladata pelissä rakennetaan springfield uudestaan kun homer
Räjäytti sen :D.muuten aina kun menette töihin nukkumaan kouluun jne.
Niin laittakaa kaikki hahmot tekemään vaikka 4 tunnin kymmenen tunnin tai vaikka 6 tunnin
töitä.
Nauttikaa :)