Simpsonit > Oheistuotteet
The Simpsons: Tapped Out
MrSmithers:
--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 28.05.15 - 22:56 ---Onko Smithers nykyään sarjassakin samanlainen räikeä homo kuin tässä pelissä? Ärsyttää nuo lausahdukset, "I'll marry who I want!" ja "I'm experiencing a whole rainbow of gay feelings!".
--- Lainaus päättyy ---
Ei minun mielestä ole.
EDIT: Ok, kyllä on ainakin paljon homomaisempi, kuin sarjan alussa. Ärsyttäviä nuo Smithersin tapped out-lauseet.
Osallistun nyt tähän tapped out keskusteluun:
Ensin ajattelin tapped outtia huonona, mutta jäin sitten vähän koukkuun :D. Nyt on pakko käydä monta kertaa päivässä. Olen nyt vasta levelillä 13.
Monorail:
Tarttuakseni vielä tuohon Smithers -aiheeseen, minä taas sanoisin että hän on tätä nykyä aika ärsyttävän räikeä homo. Smithersin ympärille rakennetut vitsit ovat entistä enemmän viittauksia homouteen kuin viittauksia hänen suhteeseen Burnsia kohtaan. Eivätkä kovin hyviä viittauksiakaan, aika halpoja homovitsejä. Nyt kun Harry lähte(ne)e, en yllättyisi jos Smithersin ääni muuttuu yhtäkkiä vielä stereotyyppisen homomaisemmaksi.
Tämän jälkeen pidetään aiheen linjaus videopelissä -Sami
alappi:
Kukaan ei siis ole turvassa Flanderisoitumiselta. :/
Mutta joo, Tapped Out. Joulukuun puolesta välistä asti olen pelannut, nyt level 50. Erittäin koukuttava. Päivittäin parin tunnin välein tulee käytyä. Juuri loppunut Terwilliger-eventti oli vähän liian pitkä, siihen ehti jo kyllästyä yli kuukaudessa. Sideshow Bob oli kuitenkin mukava saada peliin kunnon hahmoksi. Harmi kumminki ettei hänelle ole annettu ääntä, Kelsey Grammer Bobina on suosikkiääniäni sarjassa.
MrSmithers:
Mitäs pidätte tästä urheilu-teemasta?
(Olen nyt levelillä 21 :).)
SimpSuomTv:
Mr Smithers se on hyvä ite oon level 54. Kysy kaveriks Hello_Bart_11.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta