Kirjoittaja Aihe: The Simpsons: Tapped Out  (Luettu 85090 kertaa)

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #30 10.12.13 - 22:45
Tapped Outiin tuli tänään Joulupäivitys ja se toi mukanaan lumen ja myös kaksi todella hyvää uudistusta.

Vasemmassa yläkulmassa on nykyään "hahmoneliö", josta voi näppärästi valita hahmon ja antaa tehtävän ja niin edelleen.

Lisäksi naapureilla vierailu on helpotettu, nyt voi siirtyä toiseen kaupunkiin "Seuraava" -napin kautta.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #31 17.12.13 - 22:52
Hei !
Osaako kukaan neuvoa kuinka saa rakennettua esim. pensasaidat niin, että ne näyttäisi olevan kummun päällä ?
Olen testaillut, mutta ei se anna mun asettaa pensaita niin.

Olen levelillä 37

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #32 19.12.13 - 14:49
Hei !
Osaako kukaan neuvoa kuinka saa rakennettua esim. pensasaidat niin, että ne näyttäisi olevan kummun päällä ?
Olen testaillut, mutta ei se anna mun asettaa pensaita niin.

Olen levelillä 37
Suosittelen hakemaan YouTubesta tai sitten Googlen avulla. Tapped Outin virallisella foorumilla saattaa olla ohjeita, ainakin siellä on kyseiseen aiheeseen liittyviä kuvia.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #33 29.12.13 - 01:18
Saa lisätä: Mikko96418

Tapped outin jouluteema on yllättävän mukava, 25 000 korttia löytyy eli loppusuoralla ollaan. Tämä jopa melkein voittaa whacking dayn.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #34 29.12.13 - 13:01
Saa lisätä: Mikko96418

Tapped outin jouluteema on yllättävän mukava, 25 000 korttia löytyy eli loppusuoralla ollaan. Tämä jopa melkein voittaa whacking dayn.
Kaikki personal prizet on saatu, nyt odotan enää community prizejä.
Holiday Wheelistä on kaikkiin taloihin saatu jouluvalot. Haluaisin Mr Plow asun Homerille, mutta koko ajan tulee enää pelkkää rahaa, jota on muutenkin paljon. Jetiä, enkä Claus Co:ta en ole myöskään saanut.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #35 30.12.13 - 01:21
Itse sain Claus Co:n. Se on aika iso tornitalo...

Ja olen itsekin erittäin tyytyväinen tähä talviteemaan. On parempi kui Whackin Day!

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #36 02.01.14 - 20:35
EA:lta tulee jälleen tuttua *piippiä* mulle.
Sain vihdoin ja viimein Mr. Plown Holiday Wheelistä ja sitten olin jes jes mielellä. Pari minuuttia myöhemmin peli kaatui ja backup tilanteeseen, jossa en ollut vielä pyörittänyt pyörää ja 1k rahaa.

Mulla ja EA:llä on viha-rakkaussuhde ja se status vaihtelee mun mielen mukaan. En viitsi kiroilla täällä, mutta kaikki ymmärtää millä päällä mä oon tällä hetkellä.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #37 02.01.14 - 22:26
Joopa joo. Kaikki NHLää pelanneet kyllä EAn temput tietävät, joskus nuo servereiden katkeamiset/pelin jäätymiset tulevat todella ikäviin hetkiin.

Itse olen jo Tapped Outin joutunut lopettamaan, koska kännykkä rupesi vähän oikuttelemaan, ja sovellus täytyi poistaa, enkä ole uudelleen enää ladannutkaan, enkä ole aikeissakaan vaikka on uusi kännykkä ja kaikki toimii. Tämä siis muutama kuukausi takaperin. Toisaalta, eipä minulla aikaakaan tuolle olisi enää muiden kiireiden (pääasiasssa koulu) takia.

Mutta mukava tietää että peli vielä puksuttaa, päivitystä tulee usein ja niin edelleen. Onhan tuo hauskaa puuhaa, vähän harmittaa että jouduin lopettamaan pelin pelaamisen.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #38 12.01.14 - 11:56
Kaikkien vastoin käymisten jälkeen olen onnistunut nappaamaan Mr. Plow -asun ja myös Claus Co:n. Vielä jäljellä Plow King ja Snow Monster. Plow King -puku menee varastoon jos Barney ei vielä löydy kaupungista. Vielä on pari päivää aikaa saada ne.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #39 10.03.14 - 00:24
Tulee hieman amatööriolo, kun lukee näitä edellisiä viestejä, itse olen pelissä vasta levelillä 9, tosin aloitin alle viikko sitten :D

Tossa pari tuntia sitten oli vaikeuksia päästä peliin, oliko muilla?

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #40 13.04.14 - 09:23
Tulee hieman amatööriolo, kun lukee näitä edellisiä viestejä, itse olen pelissä vasta levelillä 9, tosin aloitin alle viikko sitten :D

Tossa pari tuntia sitten oli vaikeuksia päästä peliin, oliko muilla?
Mulla oli, itse olen lvl 12 tällä hetkellä.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #41 04.07.14 - 15:03
Nyt on tahkottu tätä peliä vuoden verran. Maksimi tasolla ollaan, eli 42 ja en ole vieläkään kyllästynyt. Nyt on alkanut tulemaan peliin old school Simpsonit hahmoja (vaikkakin vain rajoitetun ajan). Stoneguttersit oli tuossa kesäkuun ajan eventinä ja sieltä sai kertakäyttöhahmo Numero 1, joka on ihan siisti. Alku vuodesta tuli myös Homerin ihastuksen kohde Mindykin.

Nyt on taas Itsenäisyyspäivä event menossa ja sieltä saa 25. kauden finaalijaksosta tutun Giuseppen (se ilotulitetyyppi).

Päätin tänään myös vuosipäivän kunniaksi ostaa oikealla rahalla donitseja ja niillä hankin Oton ja koulubussin.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #42 06.08.14 - 14:15
Ihan paras peli ikinä!!!!!

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #43 21.08.14 - 12:58
Tapped Outissa alkoi toissa päivänä 84 päivää kestävä event ja aiheena ovat linnoitukset, barbaarit, roolipelinörtit ja keskiaika. Event kantaa nimeä Clash of Clones ja se on tottakai pieni muotoinen parodia Clash of Clans -pelistä, joka on suomalainen peli.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #44 21.08.14 - 21:47
Tapped Outissa alkoi toissa päivänä 84 päivää kestävä event ja aiheena ovat linnoitukset, barbaarit, roolipelinörtit ja keskiaika. Event kantaa nimeä Clash of Clones ja se on tottakai pieni muotoinen parodia Clash of Clans -pelistä, joka on suomalainen peli.
Hyvä! En olekaan viikkoon pelannut, joten ehkä tämä päivitys innostaa pelaamaan "pitkästä aikaa"... Kappas viime viestistä yli puoli vuotta, kylläpä aika menee nopeasti. Tuli vaan näin ohimennen mieleen.