Simpsonit > Oheistuotteet
The Simpsons: Tapped Out
Jarpeez:
Olen päässyt peliin hyvin mukaan ja olen level 19. Välillä tulee tunne, että ei tule tehtäviä ollenkaan ja joskus niitä tulee koko ajan. Mun piti rakentaa Margelle se kampaamo, mutta se jäi aina toiselle sijalle, kun aina tuli joku parempi rakennus. Nyt pääsin rakentamaan sen. Yksi level up vielä, niin pääsen aloittamaan Krustylandin.
Kysymys vielä: Olen huomannut YouTubesta pelivideoita ja siellä joillakin hahmoilla on toinen ulkoasu. Esim. Homer on hipsteriasussa ja Abe on painija. Tuleeko hahmoille uusia asuja aina TV-sarjan tahdissa? Itsellä on vain yksi hahmo, jolla on kaksi ulkoasua ja se on Apu ja All-American Apu.
Maximate:
Aina kaikissa juhlissa (pääsiäinen, halloween ynm.) ja vällillä muuten vaan, tulee uusia asuja hahmoille. Niitä tulee aika satunnaisesti.
Jarpeez:
Alkaa ärsyttämään, koska tällä hetkellä on paljon tehtäviä, jossa pitää rakentaa. Mulla on tuolla pari rakennusta, jotka on ollut rakennettavissa jo pari viikkoa, mutta aina tulee jokin muu rakennus, joka kiinnostaa enemmän, esim. nämä rakennukset joista tulee hahmoja. Mulla on se periaate, että uusi hahmo on tärkeämpi kuin pelkkä rakennus.
Olen tällä hetkellä levelillä 22 ja nyt olisi vuorossa Ednan asunto, joka pitäisi rakentaa.
Joose:
Level 31 menossa. Puuduttava peli ollu alusta asti. En tiiä miks pelaan. :D
Jarpeez:
Tehdään jälleen tilannepäivitys:
Tällä hetkellä level 28 ja kovaa vauhtia olen ottamassa kiinni maximileveliä, joka on tällä hetkellä 35. Krustylandin valmistus edistyy hitaasti, mutta varmasti. Squidport on jäänyt hieman varjoon tätä pelaillessa. Nyt kuitenkin yritän päästä siinäkin hieman eteenpäin, vaikka rahaa ei ole paljon. Tällä hetkellä rahaa syö eniten uudet rakennukset ja laajentaminen, koska tila loppuu aina kesken. Onneksi uudet hahmot aina helpottaa hieman.
Edit:// YouTubessa eräs KC tekee jatkuvasti Tapped Outista pelivideoita kannattaa käydä tsekkaamassa jos kiinnostaa. http://www.youtube.com/user/kclovesgaming
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta