Kirjoittaja Aihe: The Simpsons: Tapped Out  (Luettu 84746 kertaa)

The Simpsons: Tapped Out
01.03.12 - 16:11
Applen laitteille julkaistiin ilmainen Simpsonit-peli

Electronic Arts on julkaissut iPhonelle, iPadille ja iPod Touchille The Simpsons: Tapped Out -nimisen pelin. Pelin on määrä ilmestyä lähikuukausien aikana myös Android-alustalle. Mahdollisesta julkaisusta muille käyttöjärjestelmille ei ole vielä tietoa.

Pelissä Homerin aiheuttama ydinräjähdys tuhoaa koko Springfieldin, ja pelaajan tehtävänä on rakentaa kaupunki uudelleen eri hahmoja käyttäen. Peli on toteutettu yhteistyössä Simpsonien käsikirjoittajien ja ääninäyttelijöiden kanssa. Muutama kuva tekeleestä on nähtävillä täällä ja esittelyvideo .

Electronic Artsin edustaja Bernard Kim kertoo CNET-sivustolle yhtiön panostaneen peliin toden teolla ja odottavan suosion nousevan sen mukaiseksi. Kim uskoo Simpsonien hardcore-fanien saavan pelistä paljon irti. Hän kuvailee sitä "niin hauskaksi, että se pilaa elämäsi".

The Simpsons: Tapped Out on ladattavissa ilmaiseksi iTunesista, mutta pelin kulkua helpottavat virtuaalidonitsit maksavat oikeaa rahaa.



Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #3 14.10.12 - 15:38
Perjantaina muistin viimeinkin ladata taloutemme iPadiin tämän Simpsoneiden kuoriin verhoiltun Sims/Farmvillen.

Vaikka olen samankaltaisia pelejä pelannut kymmeniä, niin empimättä itsekin kokeilin tätä peliä ja kyllä muuten heti koukutuin.
Ehkä suurimpana erona on juurikin sarjan yhdistäminen tähän pelimaailmaan, ääninäyttelyt ja hahmojen luonteet mukaanlukien.

Tällä hetkellä en juurikaan osaa sanoa pelistä juuta enkä jaata, sillä peli vaatii selvästi syvempää tutustumista.

Mutta minut saa lisätä "naapuriksi" etsimällä nimellä ssammye.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #4 06.01.13 - 23:35
Latasin vähän aikaa sitten. Aluksi tuntui surkealta, mutta nyt olen koukuttunut.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #5 07.02.13 - 20:33
Nyt myös saatavilla Androidille!

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #6 07.02.13 - 20:37
Nyt myös saatavilla Androidille!

Jees, pitääkin ladata. Katsotaan nyt millainen peli, pistelen ajatuksiani kun olen tutustunut paremmin.

Edit: Jaahas, ei onnistu lataaminen, sanovat että ei ole mahdollista ladata Suomessa. Pitää odotella...
Viimeksi muokattu07.02.13 - 20:56 Kirjoittaja: Monorail

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #7 08.02.13 - 18:28
Nyt on ladattu, vaikkakin ei Google Playsta.

Täytyy sanoa, että on toden totta koukuttava ja kiva. En ole ennen ollut tälläisten pelien ystävä, mutta nämä Simpsonit -hahmot ja Springfieldin rakentaminen on yllättävän hauskoja puuhia.

Kiva peli. Kyllä kelpaa ajan kuluksi pelailla.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #8 20.02.13 - 22:38
Olisi yksi kysymys, miten Homeria kutitetaan! :doh:

Vähän voi rajoittaa niitä capseja ja hymiöitä...

- M

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #9 21.02.13 - 07:29
Olisi yksi kysymys, miten Homeria kutitetaan! :doh:
En ymmärrä mitä haet, ei Homeria voi kutittaa, paitsi jos ränkkää Homeria kymmenen kertaa, saa yhden palkinnon. Kokeilkaa ihmeessä ellette ole tuota löytäneet.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #10 11.04.13 - 13:39
Whacking Day -päivitys on saapunut!

Tässä päivityksessä voi saada käärmeitä hakkaamalla palkintoja, kuten uusia hahmoja ja rakennuksia.
Androidin versioon lisättiin myös Origin.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #11 16.04.13 - 00:25
Whacking Day -päivitys on saapunut!

Tässä päivityksessä voi saada käärmeitä hakkaamalla palkintoja, kuten uusia hahmoja ja rakennuksia.
Androidin versioon lisättiin myös Origin.
En pysty kirjautumaan Originiin, tulee virheilmoitus. Muuten peli on loistavaa ajanvietettä, Whackinging day-päivitys toi mukavasti lisää tehtävää, eittei tekeminen ainakaan ihan heti lopu. Mobiilipelejen aatelia! :)

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #12 03.07.13 - 19:41
Tänään pääsin aloittamaan pelaamisen, vaikka en omistakkaan Applen tai Androidin laitteita.
Android emulaattorilla pääsin pelaamaan, mutta ei siitä sen enempää.

Peli vaikuttaa ihan kivalta, vaikka nämä FarmVille tyyppiset pelit on jo vanha juttu. Ärsyttäviä on nämä hahmojen puhekuplat, niitä tulee koko ajan.
Pitää jatkaa vielä pelaamista.

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #13 06.07.13 - 00:51
Nonnii, nyt oon päässyt vauhtiin pelissä. Laitoin just Krusty Burgerin rakentumaan ja annoin kaikille hahmoille tehtävää yön ajaksi. Voin sanoa jo, että olen koukussa, mutta donitseja en aio ostaa enkä myös tuhlaa niitä.

Onkos täällä vielä Androidilla pelaavia? Olisi kiva saada "naapureita".

Vs: The Simpsons: Tapped Out
Vastaus #14 06.07.13 - 10:20
Nonnii, nyt oon päässyt vauhtiin pelissä. Laitoin just Krusty Burgerin rakentumaan ja annoin kaikille hahmoille tehtävää yön ajaksi. Voin sanoa jo, että olen koukussa, mutta donitseja en aio ostaa enkä myös tuhlaa niitä.

Onkos täällä vielä Androidilla pelaavia? Olisi kiva saada "naapureita".
Jos haluat minut lisätä niin käyttäjänimeni on
Pahoittelemme, mutta et ole oikeutettu näkemään juonipaljastuksen sisältöä.
. Minäkin olen ollut sillä periaatteella liikkeessä, että en donitsin donitsia osta, rakennan kaupunkini illman rahaa. Saa siitä minusta hienonkin ilman oikeaa rahaa.
Viimeksi muokattu06.07.13 - 11:39 Kirjoittaja: Monorail