Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-tatuoinnit  (Luettu 33488 kertaa)

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #15 12.01.13 - 23:50
Tuo Tupakka-Homer on hauska kuva muutenkin, kyseessähän on TV:ssä näytetty "file photo" jaksosta Joko säteilee (Marge vs the Monorail).

Minua ei tatuoinnit kiinnosta, mutta ovathan nuo monet Simpsonit-sellaiset ihan siistejä.
OT: Monestiko oot tuon suosikkijaksosi kattonut kun noinkin hyvin muistat asioita siitä :D

Mulla jäänyt mieleen yhrestä jaksosta se kuva jossa Homer tunkee kerralla kokonaista kakkua suuhunsa.. Siitäkin sais aika kovan tatuoinnin.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #16 13.01.13 - 23:24
Everything's coming up Milhouse -tatskat ovat näköjään tosi suosittuja.

Tupakoiva Homer (tälle naurahdin jostain syystä)

Buddha-Homer

Poochie eli Piski

Milhouse-teksti ei iske, blaah. Tupakka-Homer on todelle hauska, sain parhaat naurut aikoihin Simpsonien yhteydessä. Buddha-Homer taas on ihan ok, mutta ei sen enempää. Poochie on cool, harmi vaan ettei sitä hyödynnetty tarpeeksi sarjassa.

Miksiköhän katsoin että Buddhahomerilla olisi silikonirinnat?

No se nyt sitä sun huumoriasi. Mulle tuli mieleen, että ne olisivat lihavan miehen rinnat, miehillehän tulee sellaiset jos on tarpeeksi ihraa kehossa. Repesin kyllä ajatuksellesi Buddha-Homerista, jolla on silikonirinnat. :D

Tuo Tupakka-Homer on hauska kuva muutenkin, kyseessähän on TV:ssä näytetty "file photo" jaksosta Joko säteilee (Marge vs the Monorail).

Itse en ole huomannut tuota "file photoa" missään. Pitäis kai laittaa silmiin tikut, jotta pysyisi hereillä (vitsi).

Mulla jäänyt mieleen yhrestä jaksosta se kuva jossa Homer tunkee kerralla kokonaista kakkua suuhunsa.. Siitäkin sais aika kovan tatuoinnin.

Mä ottaisin selkään ison kuvan Bartista ritsan kanssa, jos tatskat kiinnostaisivat. Tai sitten vaihtoehtoisesti ottaisin ison kuvan siitä, kun Simpsonien talo kärsi Bartin aprillipilan takia. Siis se Duff-sienipilvi.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #17 29.01.13 - 15:44
Mielestäni yksi kamalimmista tähän mennessä: Milpool. Kuka muistaa jakson?

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #18 29.01.13 - 15:50
Mielestäni yksi kamalimmista tähän mennessä: Milpool. Kuka muistaa jakson?

Bartin takaikkuna, 6. kausi. Hauska kohtaus, kieltämättä ruma tatuointi. Pitäisin enemmän ideasta ettö joku kipsijalkainen kirjoittaisi tuon kipsiinsä.

Edit: Selvennyksenä vielä, että kohtauksessa Bart pyytää Milhousea nimmaroimaan kipsiään, mutta altaaseen kovaa vauhtia matkaava Milhouse on niin ajatuksissaan että kirjoittaa MilPOOL.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #19 29.01.13 - 16:50
Mielestäni yksi kamalimmista tähän mennessä: Milpool. Kuka muistaa jakson?

HEH HEH!!! Aivan karsee tatska, teki mieli heittää laatat. Mitä tuon kaverin päässä oikein liikkuu? Lepakoita ja likaisia mielitekoja?

Mitä jaksoon tulee, muistan paremmin kuin hyvin, ja etenkin kohtauksen. Syy on kiertelemättä sympatiani Barti kohtaan, kun tämä ei päässyt kipsatun jalkansa takia uimaan. Mutta tuo Milhouse-seikka vieläpä lisää kohtauksen hauskuutta. Nimi Milhouse muuttuikin muotoon Milpool. Olisko siinä hyvä uima-allasmerkki? ;) Ja omistajana olisi tietenkin Milhouse.

PS: Olen muuten alkanut tykkäämään Milhousesta. Ei se olekaan mikään ärsyttävä.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #20 19.07.13 - 17:45
Kuka muistaa jakson? Bonuspinna maskotin nimestä ja toinen siitä, miksi se muistuttaa Homeria.


Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #21 19.07.13 - 17:49
Kuka muistaa jakson? Bonuspinna maskotin nimestä ja toinen siitä, miksi se muistuttaa Homeria.
Mr. Sparkle ja se muistuttaa Homeria, koska japsit yhdisti kaksi logoa keskenään kalan ja lampun.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #22 20.07.13 - 23:32
Kuka muistaa jakson? Bonuspinna maskotin nimestä ja toinen siitä, miksi se muistuttaa Homeria.
Mr. Sparkle ja se muistuttaa Homeria, koska japsit yhdisti kaksi logoa keskenään kalan ja lampun.

:doh2: Mä muistin vain hahmon nimen, mutta tuo toinen oli päässyt unohtumaan.
Mutta hyvä tatska kummiskin. Erottuva.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #23 05.09.13 - 23:50
Mr. Burns - tatuointi.. Onnistunut vaiko "fail"?

Ja oletan kaikkien tietävän jakson :)

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #24 06.09.13 - 10:02
Mr. Burns - tatuointi.. Onnistunut vaiko "fail"?

Ja oletan kaikkien tietävän jakson :)

Onnistunut! Hyvä keskustelunavaaja kahden sarjan fanien keskuudessa.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #25 06.09.13 - 14:47
Mr. Burns - tatuointi.. Onnistunut vaiko "fail"?

Ja oletan kaikkien tietävän jakson :)

Kyllä tuo minustakin on onnistunut. Ja tässä keskustelussa näytetyistä tatskoista tuo on yksi suosikeistani.

Tunnistin jakson sekunnissa. :)

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #26 26.10.13 - 18:05
Bart Simpson kultakorutatuointina ja timantit silminä. http://cheezburger.com/7866755584



Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #28 26.07.14 - 14:54
Sikspäkki:


Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #29 13.12.14 - 22:48
Mies tatuoi 203 Simpsonit-hahmoa selkäänsä – maksoi lähes 8 000 euroa



Yllättävän hyvännäköinen. Propsit tatuoijallekin. Rumempiakin yksittäistekeleitä nähty.