Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-tatuoinnit  (Luettu 33408 kertaa)

Simpsonit-tatuoinnit
13.10.12 - 11:56
Näitä kertyi niin paljon tuonne Simpsonit-taiteeseen liittyvän keskustelun puolelle, että ajattelin tehdä näille kokonaan oman ketjun. Tässä siis muutamia netistä löydettyjä Simpsonit-tatutointeja.

Lukuisia hienoja. Omat suosikkini ovat ehkä Hellfish, Charles Dickens -apina ja Hassu veitsi suussaan. Yhdessä on Milhouse kirjoitettu väärin kahdella L-kirjaimella.

David Bowie. Kamala.

Homer Bartin kimpussa.

Monia hahmoja.

Kekseliäs Homer-tatuointi.

Kivenhakkaajat. Onkohan tuolle neidille usein tullut joku sanomaan, että on tunnistanut kuvan?

Koko selän ja takapuolen kokoinen tatska.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #1 19.10.12 - 16:35
Ihan alinna: Everything's coming up Milhouse! Tällä kertaa Milhouse on jopa kirjoitettu oikein.
Viimeksi muokattu19.10.12 - 19:30 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #2 19.10.12 - 17:36
David Bowie. Kamala.

Totta, aivan hirvee yritelmä. Eikä tuo Homer-tyylinen naamavärkki sovi Bowielle.
Viimeksi muokattu21.10.12 - 15:43 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #3 19.10.12 - 17:45
Aion kyllä hankkia Simpsonit tatuoinnin vielä elämäni aikana.
Olen ajatellut Kivenhakkaajien logoa ja myös Milhousea.

Hienoja tatuointeja noissa kuvissa on.


Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #4 21.10.12 - 13:35
Minäkin olen ajatellut hankkia jonkun Simpsons-tatuoinnin. Vaihtoehtoina juuri se Kivenhakkaajien logo, tai vaikkapa Mr. Sparkle. Kivenhakkaajien logo voisi olla parempi, sillä harva edes tietäisi sen olevan Simpsoneista; näyttäisihän joku Homerin keltainen pärstä kädessä vähän oudolta.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #5 09.11.12 - 15:55
Lapsenvahti ja peto -jakson harvinainen karkki. Tatuoinnin sijaintia on kuvasta vaikea sanoa, perverssi mieleni saa tuon näyttämään tissiltä.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #6 09.11.12 - 23:56
Lapsenvahti ja peto -jakson harvinainen karkki. Tatuoinnin sijaintia on kuvasta vaikea sanoa, perverssi mieleni saa tuon näyttämään tissiltä.
Samat sanat. Jostain syystä saan tuon näyttämään myös hiukkasen persposkelta tai joltain lonkalta, mutta sitten kyllä vilahtaisi jotain muutakin..

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #7 15.11.12 - 17:47
Tämän minä ainakin tunnistan: skeittaava Bart jonkun neidin pepulla.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #8 16.11.12 - 13:58
Lapsenvahti ja peto -jakson harvinainen karkki. Tatuoinnin sijaintia on kuvasta vaikea sanoa, perverssi mieleni saa tuon näyttämään tissiltä.

Aika hieno ja onnistunut kuva tuo on. Kuvan sijaintia en kuitenkaan mene kommentoimaan.

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #9 17.11.12 - 13:04
Tämän minä ainakin tunnistan: skeittaava Bart jonkun neidin pepulla.
Hyvä pepp.. hieno tatska!

En tiedä miten paljon ko. henkilöllä on muita tatuointeja, mutta kaikki miehet eivät varmasti pidä tuota minään tunnelman nostattajana sijaintinsa vuoksi. Mutta ehkä parempi Bart pepussa kuin kymmenen otsassa :D

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #10 17.11.12 - 13:16
Tämän minä ainakin tunnistan: skeittaava Bart jonkun neidin pepulla.
Hyvä pepp.. hieno tatska!

En tiedä miten paljon ko. henkilöllä on muita tatuointeja, mutta kaikki miehet eivät varmasti pidä tuota minään tunnelman nostattajana sijaintinsa vuoksi. Mutta ehkä parempi Bart pepussa kuin kymmenen otsassa :D

Parempi tuo ainakin on kuin joku tribaali käsivarressa tai tramp stamp alaselässä. Piiskaa Bartille ;)

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #11 17.11.12 - 13:58
Tämän minä ainakin tunnistan: skeittaava Bart jonkun neidin pepulla.
Hyvä pepp.. hieno tatska!

En tiedä miten paljon ko. henkilöllä on muita tatuointeja, mutta kaikki miehet eivät varmasti pidä tuota minään tunnelman nostattajana sijaintinsa vuoksi. Mutta ehkä parempi Bart pepussa kuin kymmenen otsassa :D

Parempi tuo ainakin on kuin joku tribaali käsivarressa tai tramp stamp alaselässä. Piiskaa Bartille ;)
"Piiskaa, hei beibee anna mulle piiskaa.."

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #12 12.01.13 - 11:12
Everything's coming up Milhouse -tatskat ovat näköjään tosi suosittuja.

Tupakoiva Homer (tälle naurahdin jostain syystä)

Buddha-Homer

Poochie eli Piski

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #13 12.01.13 - 17:27
Tupakoiva Homer (tälle naurahdin jostain syystä)

Buddha-Homer

Poochie eli Piski
Kaikki muut ihan okei, jos tuota Everything's coming up Milhousea ei lasketa. Jostain syystä itsekin nauroin tuolle tupakoivalle Homerille.. Miksiköhän katsoin että Buddhahomerilla olisi silikonirinnat?

Vs: Simpsonit-tatuoinnit
Vastaus #14 12.01.13 - 22:04
Tuo Tupakka-Homer on hauska kuva muutenkin, kyseessähän on TV:ssä näytetty "file photo" jaksosta Joko säteilee (Marge vs the Monorail).

Minua ei tatuoinnit kiinnosta, mutta ovathan nuo monet Simpsonit-sellaiset ihan siistejä.