Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonit-tatuoinnit

<< < (4/13) > >>

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 12.01.13 - 22:04 ---Tuo Tupakka-Homer on hauska kuva muutenkin, kyseessähän on TV:ssä näytetty "file photo" jaksosta Joko säteilee (Marge vs the Monorail).

Minua ei tatuoinnit kiinnosta, mutta ovathan nuo monet Simpsonit-sellaiset ihan siistejä.

--- Lainaus päättyy ---
OT: Monestiko oot tuon suosikkijaksosi kattonut kun noinkin hyvin muistat asioita siitä :D

Mulla jäänyt mieleen yhrestä jaksosta se kuva jossa Homer tunkee kerralla kokonaista kakkua suuhunsa.. Siitäkin sais aika kovan tatuoinnin.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 12.01.13 - 11:12 ---Everything's coming up Milhouse -tatskat ovat näköjään tosi suosittuja.

Tupakoiva Homer (tälle naurahdin jostain syystä)

Buddha-Homer

Poochie eli Piski

--- Lainaus päättyy ---

Milhouse-teksti ei iske, blaah. Tupakka-Homer on todelle hauska, sain parhaat naurut aikoihin Simpsonien yhteydessä. Buddha-Homer taas on ihan ok, mutta ei sen enempää. Poochie on cool, harmi vaan ettei sitä hyödynnetty tarpeeksi sarjassa.


--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 12.01.13 - 17:27 ---Miksiköhän katsoin että Buddhahomerilla olisi silikonirinnat?
--- Lainaus päättyy ---

No se nyt sitä sun huumoriasi. Mulle tuli mieleen, että ne olisivat lihavan miehen rinnat, miehillehän tulee sellaiset jos on tarpeeksi ihraa kehossa. Repesin kyllä ajatuksellesi Buddha-Homerista, jolla on silikonirinnat. :D


--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 12.01.13 - 22:04 ---Tuo Tupakka-Homer on hauska kuva muutenkin, kyseessähän on TV:ssä näytetty "file photo" jaksosta Joko säteilee (Marge vs the Monorail).
--- Lainaus päättyy ---

Itse en ole huomannut tuota "file photoa" missään. Pitäis kai laittaa silmiin tikut, jotta pysyisi hereillä (vitsi).


--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 12.01.13 - 23:50 ---Mulla jäänyt mieleen yhrestä jaksosta se kuva jossa Homer tunkee kerralla kokonaista kakkua suuhunsa.. Siitäkin sais aika kovan tatuoinnin.

--- Lainaus päättyy ---

Mä ottaisin selkään ison kuvan Bartista ritsan kanssa, jos tatskat kiinnostaisivat. Tai sitten vaihtoehtoisesti ottaisin ison kuvan siitä, kun Simpsonien talo kärsi Bartin aprillipilan takia. Siis se Duff-sienipilvi.

Mikko:
Mielestäni yksi kamalimmista tähän mennessä: Milpool. Kuka muistaa jakson?

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 29.01.13 - 15:44 ---Mielestäni yksi kamalimmista tähän mennessä: Milpool. Kuka muistaa jakson?

--- Lainaus päättyy ---

Bartin takaikkuna, 6. kausi. Hauska kohtaus, kieltämättä ruma tatuointi. Pitäisin enemmän ideasta ettö joku kipsijalkainen kirjoittaisi tuon kipsiinsä.

Edit: Selvennyksenä vielä, että kohtauksessa Bart pyytää Milhousea nimmaroimaan kipsiään, mutta altaaseen kovaa vauhtia matkaava Milhouse on niin ajatuksissaan että kirjoittaa MilPOOL.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 29.01.13 - 15:44 ---Mielestäni yksi kamalimmista tähän mennessä: Milpool. Kuka muistaa jakson?

--- Lainaus päättyy ---

HEH HEH!!! Aivan karsee tatska, teki mieli heittää laatat. Mitä tuon kaverin päässä oikein liikkuu? Lepakoita ja likaisia mielitekoja?

Mitä jaksoon tulee, muistan paremmin kuin hyvin, ja etenkin kohtauksen. Syy on kiertelemättä sympatiani Barti kohtaan, kun tämä ei päässyt kipsatun jalkansa takia uimaan. Mutta tuo Milhouse-seikka vieläpä lisää kohtauksen hauskuutta. Nimi Milhouse muuttuikin muotoon Milpool. Olisko siinä hyvä uima-allasmerkki? ;) Ja omistajana olisi tietenkin Milhouse.

PS: Olen muuten alkanut tykkäämään Milhousesta. Ei se olekaan mikään ärsyttävä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta