Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonit-tatuoinnit

<< < (3/13) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 17.11.12 - 13:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 15.11.12 - 17:47 ---Tämän minä ainakin tunnistan: skeittaava Bart jonkun neidin pepulla.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pepp.. hieno tatska!

En tiedä miten paljon ko. henkilöllä on muita tatuointeja, mutta kaikki miehet eivät varmasti pidä tuota minään tunnelman nostattajana sijaintinsa vuoksi. Mutta ehkä parempi Bart pepussa kuin kymmenen otsassa :D

--- Lainaus päättyy ---

Parempi tuo ainakin on kuin joku tribaali käsivarressa tai tramp stamp alaselässä. Piiskaa Bartille ;)

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 17.11.12 - 13:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 17.11.12 - 13:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 15.11.12 - 17:47 ---Tämän minä ainakin tunnistan: skeittaava Bart jonkun neidin pepulla.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pepp.. hieno tatska!

En tiedä miten paljon ko. henkilöllä on muita tatuointeja, mutta kaikki miehet eivät varmasti pidä tuota minään tunnelman nostattajana sijaintinsa vuoksi. Mutta ehkä parempi Bart pepussa kuin kymmenen otsassa :D

--- Lainaus päättyy ---

Parempi tuo ainakin on kuin joku tribaali käsivarressa tai tramp stamp alaselässä. Piiskaa Bartille ;)

--- Lainaus päättyy ---
"Piiskaa, hei beibee anna mulle piiskaa.."

Mikko:
Everything's coming up Milhouse -tatskat ovat näköjään tosi suosittuja.

Tupakoiva Homer (tälle naurahdin jostain syystä)

Buddha-Homer

Poochie eli Piski

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 12.01.13 - 11:12 ---Tupakoiva Homer (tälle naurahdin jostain syystä)

Buddha-Homer

Poochie eli Piski

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki muut ihan okei, jos tuota Everything's coming up Milhousea ei lasketa. Jostain syystä itsekin nauroin tuolle tupakoivalle Homerille.. Miksiköhän katsoin että Buddhahomerilla olisi silikonirinnat?

Monorail:
Tuo Tupakka-Homer on hauska kuva muutenkin, kyseessähän on TV:ssä näytetty "file photo" jaksosta Joko säteilee (Marge vs the Monorail).

Minua ei tatuoinnit kiinnosta, mutta ovathan nuo monet Simpsonit-sellaiset ihan siistejä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta