Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-vaatteet  (Luettu 24788 kertaa)

Simpsonit-vaatteet
13.10.12 - 09:47
Tuli tällainen linkki vastaan, ja tajusin, ettei Simpsonit-aiheisille vaatteille ole vielä omaa ketjua. Jos näet mielenkiintoisia riepuja, linkkaa toki tänne.

Suomessa on melko isot valikoimat Simpsonit-vaatteita ainakin Kukunorissa, CDON.comissa ja EMP:ssä.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #1 14.10.12 - 14:55
Olin itseasiassa aika yllättynyt, että Subilla on jopa tv-spotti Simpsonit-vaatteille. Tuotteet löytyy heidän Sub Storesta

Olisin itse erittäin halukas pukeutumaan Simpsonit-aiheiseen vaatteeseen, mutta missään en ole vielä törmännyt minulle ulkonäöllisesti sopivaan vaatteeseen. Ehkä toivoisin vaatekappaletta jossa ei olisi graafisesti Simpsoneihin viittaavaa linkkiä, vaan ennemmin vaikka lyhyt lainaus tai kuvitteellisen brändin muuttaminen nykyvaatteiden kaltaisiksi.
Eli ei piirrostyylillä tehtyä kuviointia, vaan normaalin vaatekappaletta muistuttava vaate josta vain Simpsonit-fanit tajuaisivat viittauksen.

Onhan minulla jotain vanhempien ostamia Simpsonit-alushousuja, mutta eipä niitä tule käytettyä kuin yksin kotona.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #2 14.10.12 - 15:32
Voisi muuten olla aivan älyttömän asiallinen joku musta t-paita valkoisella Kivenhakkaajat-logolla! Tuli mieleen siitä toisen threadin Kivenhakkaajat-tatuoinnista. Se toimisi tavallaan salaisena viestinä hardcore-fanilta toiselle - jos joku tunnistaa kadulla logon, hänet tietää heti suureksi Simpsonien ystäväksi.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #3 02.04.13 - 21:36
http://www.stara.fi/2013/04/02/paavo-pesusieni-nuolee-cara-delevingnea/

Nevöhööt julkulla on Bart paita ja Paavo nuolee.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #4 03.04.13 - 15:32
http://www.stara.fi/2013/04/02/paavo-pesusieni-nuolee-cara-delevingnea/

Nevöhööt julkulla on Bart paita ja Paavo nuolee.

Never heard minullekin. Kuitenkin hieno paita, se, öhm, pukee häntä. :)

Noh ei muuta kun nimi mieleen vai mitä?

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #5 12.05.13 - 00:13
Vähän vaihtelua T-paitoihin

Saa muuten toimituksella Suomeenkin.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #6 12.05.13 - 01:20
Vähän vaihtelua T-paitoihin

Saa muuten toimituksella Suomeenkin.
Kieltämättä aika tyylikäs ja vaihtelua normi vaatteisiin. Pitäisiköhän ostaa!?  :)

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #7 12.05.13 - 09:37
Vähän vaihtelua T-paitoihin

Saa muuten toimituksella Suomeenkin.
Kieltämättä aika tyylikäs ja vaihtelua normi vaatteisiin. Pitäisiköhän ostaa!?  :)

Vaihda ainakin tuo kamala vaaleansininen johonkin muuhun väriin!

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #8 12.05.13 - 14:21
Vähän vaihtelua T-paitoihin

Saa muuten toimituksella Suomeenkin.

Yey, Matt Groening. Ostaisin tuon oitis, mutta veikkaan että se maksaa maltaita. Mitähän tuo hinta tekee Euroina?

Vähän vaihtelua T-paitoihin

Saa muuten toimituksella Suomeenkin.
Kieltämättä aika tyylikäs ja vaihtelua normi vaatteisiin. Pitäisiköhän ostaa!?  :)

Vaihda ainakin tuo kamala vaaleansininen johonkin muuhun väriin!

Jep, vaaleansininen on tylsä väri, ja turhan kesy. Olisko musta tai sininen parempi vaihtoehto? Keltainen olisi tietysti osuva väri Simpsonit-hengessä, mutta minulle se olisi turhan räikeä väri.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #9 13.05.13 - 09:38
Yey, Matt Groening. Ostaisin tuon oitis, mutta veikkaan että se maksaa maltaita. Mitähän tuo hinta tekee Euroina?
25.3€ toimituskuluineen.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #10 22.04.14 - 15:14

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #11 11.05.14 - 18:35
Mites vaatteen, hupparin tai paidan teettäminen itse? Jos ei nyt lähde niitä myymään ni ei pitäisi omatunto hirveesti soimata. Eli jos itelleni vaan hommaan. Eli grafiikat jostain netistä, esim tuolta: picgifs ja painatus jossain tekstiilipainossa. Esim tuolla näyttää onnistuvan: t-paidat

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #12 11.05.14 - 19:38
Mites vaatteen, hupparin tai paidan teettäminen itse? Jos ei nyt lähde niitä myymään ni ei pitäisi omatunto hirveesti soimata. Eli jos itelleni vaan hommaan. Eli grafiikat jostain netistä, esim tuolta: picgifs ja painatus jossain tekstiilipainossa. Esim tuolla näyttää onnistuvan: t-paidat

No jos omatunto ei soimaa, kun et osta köyhältä Mattilta paitaa vaan teet sen itse, niin antaa palaa :D Itse en kyllä paitafirman pomona suostuisi painamaan piraattituotteita, mutta eiköhän noita aika moni silti suostu tekemään.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #13 11.05.14 - 21:47
Verkkoprinttifirmat eivät suostu printtaamaan mitään tekijänoikeuden alaista materiaalia. Siitä rapsahtaa aika isot sakot painotalolle mikäli jäävät kiinni tällaisesta toiminnasta. Painofirmalla ei ole myöskään velvollisuutta maksaa rahoja takaisin mikäli laiton kuva jätetään painematta.

Pienpanimot varmaan suostuu tällaiseen piratismiin, mutta en usko verkossa toimivien painotalojen suostuvan.

Vs: Simpsonit-vaatteet
Vastaus #14 12.05.14 - 22:05
Ihmetyttikin kun jokunen vuosi sitten huomasin Stockmannin "printtipuodissa" Family Guy-tyynyn ja muistaakseni juuri jonkun Simpsons-hupparin, hmm...