Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-vaatteet

<< < (3/9) > >>

Mikko:
Uusia kledjuja.

sipsitys:
Mites vaatteen, hupparin tai paidan teettäminen itse? Jos ei nyt lähde niitä myymään ni ei pitäisi omatunto hirveesti soimata. Eli jos itelleni vaan hommaan. Eli grafiikat jostain netistä, esim tuolta: picgifs ja painatus jossain tekstiilipainossa. Esim tuolla näyttää onnistuvan: t-paidat

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipsitys - 11.05.14 - 18:35 ---Mites vaatteen, hupparin tai paidan teettäminen itse? Jos ei nyt lähde niitä myymään ni ei pitäisi omatunto hirveesti soimata. Eli jos itelleni vaan hommaan. Eli grafiikat jostain netistä, esim tuolta: picgifs ja painatus jossain tekstiilipainossa. Esim tuolla näyttää onnistuvan: t-paidat

--- Lainaus päättyy ---

No jos omatunto ei soimaa, kun et osta köyhältä Mattilta paitaa vaan teet sen itse, niin antaa palaa :D Itse en kyllä paitafirman pomona suostuisi painamaan piraattituotteita, mutta eiköhän noita aika moni silti suostu tekemään.

Sami:
Verkkoprinttifirmat eivät suostu printtaamaan mitään tekijänoikeuden alaista materiaalia. Siitä rapsahtaa aika isot sakot painotalolle mikäli jäävät kiinni tällaisesta toiminnasta. Painofirmalla ei ole myöskään velvollisuutta maksaa rahoja takaisin mikäli laiton kuva jätetään painematta.

Pienpanimot varmaan suostuu tällaiseen piratismiin, mutta en usko verkossa toimivien painotalojen suostuvan.

Mr. X:
Ihmetyttikin kun jokunen vuosi sitten huomasin Stockmannin "printtipuodissa" Family Guy-tyynyn ja muistaakseni juuri jonkun Simpsons-hupparin, hmm...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta