Simpsonit > Jaksot – kausikohtainen keskustelu

23. esityskausi

<< < (15/57) > >>

Mikko:
Lisää Gaimanin mietteitä: http://bit.ly/v5fY1V

Mr. X:
Tuota The Book Job -jaksoa on jostain ihmeen syystä kehuttu ihan hyväksikin. Tekisi mieli katsoa itse, mutta jotenkin ei vaan viitsisi tuhlata aikaa katsomalla uusia jaksoja... ja vielä huonolla kuvan laadulla jostain netistä. ::)

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 26.11.11 - 18:54 ---Tuota The Book Job -jaksoa on jostain ihmeen syystä kehuttu ihan hyväksikin. Tekisi mieli katsoa itse, mutta jotenkin ei vaan viitsisi tuhlata aikaa katsomalla uusia jaksoja... ja vielä huonolla kuvan laadulla jostain netistä. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Eipä siinä paljon katsomista ollutkaan. Melko turhanpäiväinen ja epäuskottava juoni, minkä lisäksi hahmot käyttäytyivät kummallisesti ja tapojensa vastaisesti - johtuiko sitten ryöstöleffaparodioinnista vai mistä. Itse en kirjoja lue, mutta tuskipa tuosta sai isokaan lukutoukka kauheasti irti. Sinänsä kyllä kirjateollisuutta piikiteltiin ihan osuvasti.

Mr. X:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 26.11.11 - 19:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 26.11.11 - 18:54 ---Tuota The Book Job -jaksoa on jostain ihmeen syystä kehuttu ihan hyväksikin. Tekisi mieli katsoa itse, mutta jotenkin ei vaan viitsisi tuhlata aikaa katsomalla uusia jaksoja... ja vielä huonolla kuvan laadulla jostain netistä. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Eipä siinä paljon katsomista ollutkaan. Melko turhanpäiväinen ja epäuskottava juoni, minkä lisäksi hahmot käyttäytyivät kummallisesti ja tapojensa vastaisesti - johtuiko sitten ryöstöleffaparodioinnista vai mistä. Itse en kirjoja lue, mutta tuskipa tuosta sai isokaan lukutoukka kauheasti irti. Sinänsä kyllä kirjateollisuutta piikiteltiin ihan osuvasti.

--- Lainaus päättyy ---

Kauden parhaaksi tätä on ainakin ylistetty (vaikka eihän se mikään hieno saavutus olekaan ::)). Taidan nyt uhrautua ja katsoa itse. Näkemistäni pätkistä päätellen julkkisvieras taitaa olla aivan liian isossa roolissa...

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 26.11.11 - 20:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 26.11.11 - 19:47 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Kauden parhaaksi tätä on ainakin ylistetty (vaikka eihän se mikään hieno saavutus olekaan ::)). Taidan nyt uhrautua ja katsoa itse. Näkemistäni pätkistä päätellen julkkisvieras taitaa olla aivan liian isossa roolissa...

--- Lainaus päättyy ---

Jep, Gaimanille olisi kyllä riittänyt vain pari replaa.

Tiedän tuon tunteen, kun on alkamassa katsoa uutta jaksoa. Se käy koko ajan väkinäisemmäksi ja väkinäisemmäksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta