Simpsonit > Jaksot – kausikohtainen keskustelu
23. esityskausi
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 05.11.11 - 23:39 ---Ja samalla Simpsonit.orgin(tai jonkun muun fanisivuston väestä) neljä, ellei jopa viisi henkilöä sulkee televisionsa, koska heitä ei kiinnosta paskankaan vertaa joku Glee- tai Gossip Girl-sarjan näyttelijä :)
--- Lainaus päättyy ---
Totta, nuo tuollaiset sarjat ovat vain tylsiä teinihömppiä. Teinitytöt haluavat nähdä idolinsa Simpsonit-versiona. ::)
Saisivat Groening ja kumppanit jo lopettaa sarjan. Ei ole mitään järkeä kiduttaa sarjaa loputtomiin, fanit siinä kärsivät eniten. Ihan kuin tekijät naureskelisivat pirullisesti selkämme takana. Voin kuvitella Margen nalkuttamassa heille ja mätkimässä heitä kaulimella.
Mr. X:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 07.11.11 - 00:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 05.11.11 - 23:39 ---Ja samalla Simpsonit.orgin(tai jonkun muun fanisivuston väestä) neljä, ellei jopa viisi henkilöä sulkee televisionsa, koska heitä ei kiinnosta paskankaan vertaa joku Glee- tai Gossip Girl-sarjan näyttelijä :)
--- Lainaus päättyy ---
Totta, nuo tuollaiset sarjat ovat vain tylsiä teinihömppiä. Teinitytöt haluavat nähdä idolinsa Simpsonit-versiona. ::)
Saisivat Groening ja kumppanit jo lopettaa sarjan. Ei ole mitään järkeä kiduttaa sarjaa loputtomiin, fanit siinä kärsivät eniten. Ihan kuin tekijät naureskelisivat pirullisesti selkämme takana. Voin kuvitella Margen nalkuttamassa heille ja mätkimässä heitä kaulimella.
--- Lainaus päättyy ---
Käsikirjoittajat eivät tosiaan taida enää panostaa sarjaan millään lailla. Istuskelevat perseet homeessa jollain hierovilla tuoleilla, ja hypistelevät rahojaan. Välillä he ottavat nokoset. Sitten he kehittävät jakson "tarinan" näkemistään unista. Siksi uusissa jaksoissa ei ole mitään järkeä.
Tässä minun teoria. :)
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 07.11.11 - 19:45 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Käsikirjoittajat eivät tosiaan taida enää panostaa sarjaan millään lailla. Istuskelevat perseet homeessa jollain hierovilla tuoleilla, ja hypistelevät rahojaan. Välillä he ottavat nokoset. Sitten he kehittävät jakson "tarinan" näkemistään unista. Siksi uusissa jaksoissa ei ole mitään järkeä.
Tässä minun teoria. :)
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan kuulostaa siltä kuin käsikirjoittajat suhtautuisivat sarjaan pakkopullana. Mutta se saattaa hyvinkin olla mahdollista.
JustACat:
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Simpsoneista on mennyt laatu, joten on parempi lopettaa sarja, mutta jos tarinat ja jaksot olisivat säilyttäneet laatunsa, minun maailmassani Simpsoneita ei tarvitsisi lopettaa koskaan.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 09.11.11 - 12:39 ---Simpsoneista on mennyt laatu, joten on parempi lopettaa sarja, mutta jos tarinat ja jaksot olisivat säilyttäneet laatunsa, minun maailmassani Simpsoneita ei tarvitsisi lopettaa koskaan.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Olen oikeastaan samaa mieltä. Mutta nyt kun tilanne on mitä on, olen sen lopettamisen kannalla.
Ja vähän offia kehiin (asiallista sellaista), tuli kova hinku katsoa Simpsoneita. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta