Simpsonit > Oheistuotteet

Mitä Simpsonit-tavaraa tekisit?

(1/4) > >>

Simpsonit:
Mitä itse tekisit?

Itse tekisin, jos saisin, tekisin näitä:
Simpsonit-jaksoja, 8 jaksoo :)
Kukkaron. Se olisi Homerin pää ja kun avaa sen niin rahat on sen suussa ja sitte kiinni :D
Ylhäällä oleva, kaikkee simpsonit hahmoja, sellasii kukkaroita
Julisteen.

Enpä muuta tekiskää  :doh:

Vince_Simpson:
Olisi kyllä hienoa suunnitella ja piirtää oma Simpsonit-juliste. Olen aika hyvä piirtäjä ja tyylini voisi sopia Simpsoneille. Ja olisi mainio juttu kehitella jonkinlainen Simpsonit-jääkaappi. :D Ai, että kun saisi toteuttaa nuo.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 29.09.12 - 01:36 ---Olisi kyllä hienoa suunnitella ja piirtää oma Simpsonit-juliste. Olen aika hyvä piirtäjä ja tyylini voisi sopia Simpsoneille. Ja olisi mainio juttu kehitella jonkinlainen Simpsonit-jääkaappi. :D Ai, että kun saisi toteuttaa nuo.

--- Lainaus päättyy ---

Sellainen jenkkityylinen jääkaappi jollain isolla Simpsonit-kuvalla voisi olla siisti. Tee sellainen ihan vain meidän iloksemme :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 29.09.12 - 18:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 29.09.12 - 01:36 ---Olisi kyllä hienoa suunnitella ja piirtää oma Simpsonit-juliste. Olen aika hyvä piirtäjä ja tyylini voisi sopia Simpsoneille. Ja olisi mainio juttu kehitella jonkinlainen Simpsonit-jääkaappi. :D Ai, että kun saisi toteuttaa nuo.

--- Lainaus päättyy ---

Sellainen jenkkityylinen jääkaappi jollain isolla Simpsonit-kuvalla voisi olla siisti. Tee sellainen ihan vain meidän iloksemme :D

--- Lainaus päättyy ---

:D Mitenköhän tuon projektin saisi käyntiin? :D Olisi sika hauskaa kokeilla sitä.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 29.09.12 - 22:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 29.09.12 - 18:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 29.09.12 - 01:36 ---Olisi kyllä hienoa suunnitella ja piirtää oma Simpsonit-juliste. Olen aika hyvä piirtäjä ja tyylini voisi sopia Simpsoneille. Ja olisi mainio juttu kehitella jonkinlainen Simpsonit-jääkaappi. :D Ai, että kun saisi toteuttaa nuo.

--- Lainaus päättyy ---

Sellainen jenkkityylinen jääkaappi jollain isolla Simpsonit-kuvalla voisi olla siisti. Tee sellainen ihan vain meidän iloksemme :D

--- Lainaus päättyy ---

:D Mitenköhän tuon projektin saisi käyntiin? :D Olisi sika hauskaa kokeilla sitä.

--- Lainaus päättyy ---

Jos kädentaitoja riittää, niin ostat jostain jonkun romun jääkaapin ja alat kunnostaa sitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta