Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi ja tutustu muihin  (Luettu 182332 kertaa)

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #30 15.04.13 - 21:47
Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin.  :doh:
Jaa, täällä taitaa vihdoin olla joku muukin autonkuljettajan urasta kiinnostunut kuin minä :D Tervetuloa.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #31 16.04.13 - 00:15
Tervetuloa, 9MK6. Pysy aktiivisena :)
Kiitos, yritetään pysyä aktiivisena.

Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin.  :doh:
Jaa, täällä taitaa vihdoin olla joku muukin autonkuljettajan urasta kiinnostunut kuin minä :D Tervetuloa.
Kiitos! Autonkuljettajan urasta kiinnoistuneita muitakin kuin minä, melko harvinaista.  :)

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #32 16.04.13 - 16:32
Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.
Oma toive ammatti on toimitusjohtaja tai urheilutoimittaja.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #33 17.04.13 - 10:21
Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.
Oma toive ammatti on toimitusjohtaja tai urheilutoimittaja.
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on? Erittäin ali-arvostettu ammatti, joka on kaiken kaikkiaan suurinta osaa kansasta _liikuttava_ tekijä. Asiakaspalvelutyötä jota ei huomioida vasta kun mokan sattuessa, jotta päästään kuljettajaa syyttämään.

ps. Toimitusjohtaja ei ole ammatti, varsinkaan jos alaa ei ole tiedossa.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #34 17.04.13 - 10:46
Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.
Oma toive ammatti on toimitusjohtaja tai urheilutoimittaja.
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on? Erittäin ali-arvostettu ammatti, joka on kaiken kaikkiaan suurinta osaa kansasta _liikuttava_ tekijä. Asiakaspalvelutyötä jota ei huomioida vasta kun mokan sattuessa, jotta päästään kuljettajaa syyttämään.

ps. Toimitusjohtaja ei ole ammatti, varsinkaan jos alaa ei ole tiedossa.

Ja toimittaja on huono ammatti ;) Kokeiltu on...

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #35 19.04.13 - 22:39
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on?

Se kuulemma käy iän myötä selän päälle, jos joutuu ajamaan pitkiä matkoja. Johtuu siitä, että siinä joutuu istumaan pitkiä aikoja. Yksi tuttuni oli linja-auton kuljettana pitkään ja jotain tuollaista hän on kertonut. Se on tietysti yksilöllistä, miten paljon istumista kenenkin selkä kestää.

Urheilijatomittajan ura voisi olla kiinnostavaa, siinä näkee kuuluisia ihmisiä ja saa haastatella heitä. Mulle se ei kuitenkaan sovi, en viitsi ihan kenelle tahansa jutella. Sen verran varautunut minäkin olen. Ja sama pätee foorumikäyttäytymiseenkin. kaikkien käyttäjien kanssa en tule juttuun, ja sen takia pyrinkin karttelemaan joitukuita heistä. Netistä kun liikkuu vaikka minkälaisia ihmisiä.

Oma toive ammattini oli puuseppa, mutta sekin unelma kaatui allergisista syistä. Kolmatta vuotta puualan perustutkintoa opiskellessani ilmeni sekä allergisia että astmaattisia oireita, joten jouduin luopumaan toiveammattistani. Pääsin kuitenkin koulusta läpi.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #36 20.04.13 - 00:45
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on?
Se kuulemma käy iän myötä selän päälle, jos joutuu ajamaan pitkiä matkoja. Johtuu siitä, että siinä joutuu istumaan pitkiä aikoja. Yksi tuttuni oli linja-auton kuljettana pitkään ja jotain tuollaista hän on kertonut. Se on tietysti yksilöllistä, miten paljon istumista kenenkin selkä kestää.
Autohommissa jostain syystä menee aika selkä, lukuun ottamatta maalaus- ja myyntihommia. :) Ei muutakuin selkälihaksia renaamaan, niin voi säästyä pahemmilta selkä ongelmilta, näin luulisin.
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on?
Oma toive ammattini oli puuseppa, mutta sekin unelma kaatui allergisista syistä. Kolmatta vuotta puualan perustutkintoa opiskellessani ilmeni sekä allergisia että astmaattisia oireita, joten jouduin luopumaan toiveammattistani. Pääsin kuitenkin koulusta läpi.
Ikävä juttu! Juuri tätä pelkäsin, kunnes vihdoinkin viimekuussa oli terveystarkastus, jota joutui odottelemaan vaivaiset 8 kuukautta. No, eipähän onneksi ollut mitään näkö- eikä muutakaan ammatin harjoittamista estävää ongelmaa.

Edit: Korjattu pari kirjoitusvirhettä.
Viimeksi muokattu20.04.13 - 00:57 Kirjoittaja: 9MK6

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #37 11.03.14 - 15:56
Vaikka olen täällä ollut jo pari vuotta, en ole koskaan esittäytynyt!  :doh2:

Elikkäs, olen 19-vuotias naisenalku Helsingistä. Asun yhdessä avomieheni ja kolmen kissan kanssa. Harrastuksiin kuuluu koneella roikkuminen, bloggaaminen, videopelit, valokuvaaminen, ruuanlaitto ja ikuisuusprojekti painonpudotus/elämänmuutos. Videopeleistä rakkain on Sims 2, jonka varmaan huomaa profiilikuvasta, mutta myös muutakin tulee pelattua, mm. Skyrimä.

Ensimmäistä kertaa muistan katsoneeni Simpsoneita 3-vuotiaana, muistan jopa ,että silloin niitä tuli vain yksi jakso sunnuntaisin MTV3:lta. Siinä 10 ikävuoden paikkeilla tuli pieni tauko, jolloin en Simpsoneita katsonut tai edes muistanut, mutta 13-vuotiaana rakkaus roihahti uudelleen. Voisin melkein valehtelematta sanoa nähneeni kaikki tai ainakin melkein kaikki jaksot.

Hyllystä löytyy DVD-boksit kaudet 1-12, Simpsonit vastaan muu maailma-DVD ja The Simpsons Movie. Kokoelmiini on eksynyt myös kolme kirjaa, pari postikorttia, kahdet silkkibokserit (ja ne on siis minun, ei miehen), sukat, pussilakanat, pari julistetta, ja Homer-muki. Kaikki muu tavara on kertynyt, mutta DVD-bokseja tulee hamstrattua aina tarjouksista.

Tällä hetkellä olen opiskelija, opiskelemassa alaa joka ei tosiaan ole mun juttu. Yhteishaussa hain pelialalle, mutta saa nähdä mikä musta tulee isona.

Edit: Muokkailin vähän lauseita ymmärrettävemmiksi ja korjailin typoja.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #38 11.03.14 - 18:59
Tervetuloa nettasille, toivottavasti olet viihtynyt ja viihdyt jatkossakin.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #39 12.03.14 - 14:33
Tein tässä tylsää laskelmointia.. Sorgin suhtkoht aktiivisten jäsenten asuinalue parin muunkin aiheen perusteella..

PK-seutu: 5
Etelä-Suomi: 2
Pirkanmaa: 3(?)
E-Pohjanmaa: 1

Eli aikas vahvasti Etelä-Suomen alueella asustelee Sorgilaiset. (tosin, tämä laskelmointi on aikas karkea, koska suurin osa jäsenistä ei oo maininnut missäpäin maailmaa oleilevat)

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #40 22.03.14 - 19:05
Tein tässä tylsää laskelmointia.. Sorgin suhtkoht aktiivisten jäsenten asuinalue parin muunkin aiheen perusteella..

PK-seutu: 5
Etelä-Suomi: 2
Pirkanmaa: 3(?)
E-Pohjanmaa: 1

Eli aikas vahvasti Etelä-Suomen alueella asustelee Sorgilaiset. (tosin, tämä laskelmointi on aikas karkea, koska suurin osa jäsenistä ei oo maininnut missäpäin maailmaa oleilevat)

Minä asun nykyään Länsi-suomessa (kuten olen varmaan sulle yksityisviesteissäni kertonutkin). Olen asunut täällä koko ikäni, ja viimeisen kymmenen viime vuoden aikana olen haaveillut muutosta toisella paikkakunnalle. Kuka nyt ikuisuuksia viitsisi asua samalla paikkakunnalla? Ongelmana tässä on, että täällä kotipaikkakunnallani joitakin mukavia ihmisiä, joiden kanssa tulen hyvin juttuun ja joiden kanssa tulee aikaakin vietettyä. Enkä oikein tiedäkään vielä minne muuttaisin.

Minua joskus ihmetyttää, että miksi suurin osa foorumeilla roikkuvista ihmisistä on kotoisin PK-seudulta? :D Sama seikka oli yhdella toisellakin keskistelufoorumilla kuin täälläkin, enemmistö käyttäjistä oli juuri tuolta alueelta kotoisin. Mutta on niitäkin sentään joukossa, jotka asuvat jossakin muualla.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #41 22.03.14 - 20:27
Minä asun nykyään Länsi-suomessa (kuten olen varmaan sulle yksityisviesteissäni kertonutkin). Olen asunut täällä koko ikäni, ja viimeisen kymmenen viime vuoden aikana olen haaveillut muutosta toisella paikkakunnalle.
Mä nyt karkeasti lasken Länsi-Suomen/Turun lähistön Eteläsuomeksi. Väärinhän se tietenkin olisi jonkun maantieteilijän mielestä mutta mun mielestä Turun lähistö = Etelä-Suomi ja Helsingin lähistö = PK-seutu :D

Tosin, onko tuo pääkaupunkiseutu nyt niin ihmeellinen asia, siellähän Suomen kansasta aikas paljon asustaa. Enemmän mä yllättyisin jos joku tältä foorumilta sanoisi että "Asustan Rovaniemen lähellä.."

Lappilaiset Simpsonifanit ohoi, missä olette, antautukaa ja paljastakaa itsenne.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #42 23.03.14 - 23:37
Minut voi lokalisoida Uusimaalle, mutta ei pääkaupunkiseudulle!

Ja tosiaan asuuhan täällä Etelässä suurin osa Suomalaisista, joten ei mikään ihme, miksi täältä on eniten foorumisteja..

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #43 21.08.14 - 07:03
En ookkaan ollut täällä vähään aikaan ja nyt tein comebackin. En tosin tiedä muistaako kukaan joten kerrataan
No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.
Nykyisin olen siis 16 ja lukion alettua täytyy löytää jotain rentoakin elämään ja sitä kautta innostuin uudestaan Simpsoneista

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #44 21.08.14 - 15:16
En ookkaan ollut täällä vähään aikaan ja nyt tein comebackin. En tosin tiedä muistaako kukaan joten kerrataan
No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.
Nykyisin olen siis 16 ja lukion alettua täytyy löytää jotain rentoakin elämään ja sitä kautta innostuin uudestaan Simpsoneista

Tervetuloa takaisin :)