Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi ja tutustu muihin  (Luettu 183181 kertaa)

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #15 17.11.12 - 16:40
Nyt saan vihaa niskaani: Jokerit!

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #16 17.11.12 - 16:46
Nyt saan vihaa niskaani: Jokerit!
Hemmetin narrifani. Meillä on joukossamme siis rähinöitsijä.[/sarcasm]

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #17 17.11.12 - 16:47
Voisi nyt vielä omiin taustoihin lisätä että SM-liigaakin seurailen, ja suosikkijoukkue JYP Jyväskylä. Ugh.
Olen itse Ilveksenmiäs ja jos muistan oikein, niin Monorail on Tapparanmiäs.

Kyä näi o. Tappara on kyä mansen paras seura!
Sm-liigaa tulee muutenkin seurattua kuin sinioranssein lasein toki.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #18 17.11.12 - 16:49
Kyä näi o. Tappara on kyä mansen paras seura!
Sm-liigaa tulee muutenkin seurattua kuin sinioranssein lasein toki.
Haahaa, 16.11.-12 4-3 rl (enemmän tai vähemmän sarkastista vinoilua)

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #19 17.11.12 - 18:06
Voisi nyt vielä omiin taustoihin lisätä että SM-liigaakin seurailen, ja suosikkijoukkue JYP Jyväskylä. Ugh.
Olen itse Ilveksenmiäs ja jos muistan oikein, niin Monorail on Tapparanmiäs.

Popeda - Mää ja tapparan mies :D

Mua ei lätkä kiinnosta, mutta joskus tulee katsottua ihan muuten vain MM-kiekkoa. Joskus se on aikamoista kitumista, kun Suomi-pojat eivät meinaa pärjätä.

Mitä ajanvietteeseeni tulee, katson kohtuullisesti tv:täkin, yleensä leffojen parissa. Myös jotkut sarjatkin kelpaavat. Lempikanaviani ovat Yle Teema ja Nelonen. TV5:ltäkin tulee kelpo ohjelmia välillä. Se on tietysti fiiliskysymys, milloin joku juttu maistuu.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #20 17.01.13 - 19:11
Ei ookkaa tullu vähää aikaa käytyä tääl

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #21 18.01.13 - 08:16
Ei ookkaa tullu vähää aikaa käytyä tääl
No mutta tervetuloa takaisin, hyvä että löysit perille eksymättä :)

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #22 19.01.13 - 18:57
Se on niin että tää foorumi on kuin tupakki - vaikka kuinka yriittääs vähentää/lopettaa täällä oleilua niin ei onnistu - niin koukuttava foorumi tää on vaan jostain syystä vaikka käyttäjiä tosi vähän :D

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #23 23.01.13 - 11:03
Se on niin että tää foorumi on kuin tupakki - vaikka kuinka yriittääs vähentää/lopettaa täällä oleilua niin ei onnistu - niin koukuttava foorumi tää on vaan jostain syystä vaikka käyttäjiä tosi vähän :D

Sinäpä sen sanoit. Täällä on niin hyvä henki, ettei kertaakaan tarvitse pahoittaa mieltään. Eikä täällä olla liian totisia taikka edes kukkahattusetiä ja -tätejä. Ja niinhän sitä sanotaan, että laatu ratkaisee ei määrä. :)

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #24 06.02.13 - 21:01
No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #25 07.02.13 - 09:01
No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.

Tervetulotoivotukset toiselta stadilaiselta!

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #26 07.02.13 - 15:28
Tervetuloa minunkin puolesta, Ekko, vaikken olekaan ylläpitäjä. Mukavaa kun kävijälauma kasvaa. Musta vähän tuntuu, että näillä foorumailla, oli aihe mikä tahansa, pöyrii enimmäkseen vain stadilaisia. Mutta on vastaan tullut muistakin kaunpungeista kotoisin ollevia ihmisiä. Itse taidan olla tämän mestan ainut raumalainen. Lienenkö sekaisin? (Salainen vastaukseni: En ole).

Sitten toiseen asiaan.
Täällä puhuttiin taannoin taskareista. Sain tuossa joulukuun puolella neljä ensimmäistä ensipainoksina olevaa taskariani, ne ovat nämä:

65: Jäitä hattuun, Aku
77: Mikki historian pyörteissä
111: Ankkalinnan ralli
117: Juhlaparaati

Mutta olen mä leffailussakin kunnostautunut. Tässä uusimmat ostokseni:

Chaplin: Sirkus
Hitchcock: pelastusvene
Hitchcock: Linnut
Maalaiskomediasarja: Peräkamaripojat
Viimeksi muokattu15.04.13 - 17:57 Kirjoittaja: Vince_Simpson

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #27 07.02.13 - 15:34
Hmh, en ole esitellyt vielä itseäni, tässäpä nopea informaatio.
Olen -97 syntynyt poika Tampereen lähistöltä, tarkemmin sanottuna Ylöjärveltä.
Simpsoneita katseltu ahkerasti ehkä kuutisen vuotta, tällä foorumilla pyöritty -08 lähtien.

Simpsoneiden lisäksi kaikenlainen penkkiurheilu (etunenässä jääkiekko), myös itsekin urheileminen, Aku Ankka, sekä pleikkarilla pelailu kuuluu mielenkiinnon kohteisiini.
Viimeksi muokattu07.02.13 - 16:15 Kirjoittaja: Monorail

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #28 13.04.13 - 23:51
Kaipa sitä voisi esittäytyäkin näin aluksi. Elikkäs... Olen 16-vuotias poika Helsingistä. Simpsoneita olen seuraillut muutamia vuosia ja "faniutunut" ajan saatossa. Itseasiassa rekisteröityminen tänne on ollut melko kauan (yli 6kk) mielessä. Nyt sitten viimein uskaltauduin tännekin kirjoittelemaan.

Muita kiinnostuksen kohteita ovat Aku Ankat, elokuvat, pelit, sähly, ja erilaiset ajoneuvot. Aku Ankoista en taida nyt pahemmin kirjoitella kun saisin aikaan varmasti yli 300 sanaisen viestin. Elokuvien katselu ja pelailu on ihan mukavia ajanvietteitä, raha vain ei kasva puissa.  Ajoneuvot kiinnostaa, muttei niihin pahemmin pääse tutustumaan kuin koulussa. Sielläkin lähinnä muutamaan vaivaiseen pyöräkuormaajaan.

Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin.  :doh:


Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #29 14.04.13 - 08:15
Tervetuloa, 9MK6. Pysy aktiivisena :)