Simpsonit.org > Simpsonit.org

Esittele itsesi ja tutustu muihin

<< < (3/125) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 14.11.12 - 19:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.11.12 - 15:32 ---Kiva saada mukaan myös "vanhempaa" väkeä, kun välillä tuntuu, että kaikki ovat itseä paljon nuorempia. Toivottavasti jaksat kirjoitella palstalle.

--- Lainaus päättyy ---

Kröhöm... Täällä on yksi jonka ikä 27v. Synnyin maaliskuun 31. päivänä.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, tiesin kyllä ikäsi :) Aktiivisista jäsenistä vanhin taitaa olla Paakkisen Jouni, sitten meitä yli parikymppisiä on muutamia, ja loput ovat nuorempia.


--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 14.11.12 - 19:36 ---Aku Ankan taskaukirjojen keräilyä

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka monta omistat, ovatko ensipainoksia? Minulla oli melkein kaikki taskarit joskus vuosia sitten, mutta myin kokoelman. Ensipainoksia ei tosin kauheasti ollut vanhemmista.

Monorail:
Täältäkin löytyy taskarifani. Kerätty kaikki vuodesta 2007 ja kirpputorilta sekä mummolasta on noita vanhempiakin kertynyt.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 15.11.12 - 17:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 14.11.12 - 19:36 ---Aku Ankan taskaukirjojen keräilyä

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka monta omistat, ovatko ensipainoksia? Minulla oli melkein kaikki taskarit joskus vuosia sitten, mutta myin kokoelman. Ensipainoksia ei tosin kauheasti ollut vanhemmista.

--- Lainaus päättyy ---

Niitä on sen verran paljon, etten kehtaa laskea :D Mutta aika paljon kumminkin. Tietysti jos tekisi tietokantaohjelmalla kunnon listan, pysyisi perillä asiasta. Ennimmäkseen ne ovat uudempia ja uusintapainoksia. Olishan se hienoa omistaa niitä ensipainoksia, mutta mua säälittää niiden kunto, jos ovat päässeet todella pahaan kuntoon. :S

Sitten on yksi Taskarin erikoisnumero, Olympiakuume (on muuten sikahyvä).

Muutama Roope-setäkin löytyy, vanhempia ja uudempia. Nyt tässä äskettäin aloin tilaamaan niitä. Joitakin Akkareitakin on kertynyt, mun en mie niistä kamalasti jaksa välittää, niiden taso on laskenut roimasti sitten 90-luvun.

Joitakin kovakantisiakin multa löytyy; Carl Barksia, Don Rosaa, Ankantekijät -kirjasarjaa, pari Aku Ankan näköispainosta sekä kolme yksittäistä kirjaa.

Finnish Simpson:
Voisi nyt vielä omiin taustoihin lisätä että SM-liigaakin seurailen, ja suosikkijoukkue JYP Jyväskylä. Ugh.

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 17.11.12 - 00:35 ---Voisi nyt vielä omiin taustoihin lisätä että SM-liigaakin seurailen, ja suosikkijoukkue JYP Jyväskylä. Ugh.

--- Lainaus päättyy ---
Olen itse Ilveksenmiäs ja jos muistan oikein, niin Monorail on Tapparanmiäs.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta