Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi ja tutustu muihin  (Luettu 182627 kertaa)

Tässä ketjussa voi esitellä itsensä, tutustua muihin palstan jäseniin ja hölistä muuten vain kaikesta mieleen tulevasta.

Minulla on jo pieni esittelyteksti sivustolla, mutta laitetaan nyt tännekin vähän tarinaa. Olen syntynyt vuonna 1985 Helsingissä ja asunut täällä koko ikäni. Vastaan käytännössä koko sivuston tekstisisällöstä. Sanomattakin lienee selvää, että pidän kirjoittamisesta ja toimittajan leikkimisestä.

Simpsoneita aloin seurata joskus ala-asteen lopulla, mutta kunnolla harrastus lähti käyntiin, kun tämä sivusto perustettiin. Sen jälkeen on sarjasta tullut minulle paljon enemmänkin kuin vain puolituntinen tv-rupeama silloin tällöin.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #1 26.08.12 - 11:30
No, pistetääs omaa taustaa.. Olen vm. -97, käyn täällä foorumilla aika aktiivisesti.

Simpsoneita seuraan jonkin verran, joskus aktiivisesti ja joskus harvoin. Tällähetkellä harvoin, koska Simpsonien jaksot on uusintoja joita tullut nähtyä niin runsaasti että ei innosta oikein jaksojen katselu.

No, mitähän vielä.. Moottoriurheilu on yksi asia jota tulee seurattua. Ralli (niin WRC - kuin ulkomaiden rallisarjojen tasolla) ja Formula 1 ovat ne seuratuimmat omalla kohdalla..

jne.. Irkkikannulla voitte kysellä lisää.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #2 27.08.12 - 14:14
Eli tää on vähä niiku Off-Topic ja esittele itsesi -topicci samassa?

No, oon 98 syntyny poika täältä jostai päin Suomea, harrastuksiin kuuluu sähly, sarjakuvapiirto ja lenkkeily. Muilla foorumeilla mut tunnetaan yleensä "Tepe" -nimimerkillä tms.

Lemmikki-eläimenä o koira, ja akvaariokalojaki löytyy. Aikasemmi, ku olin pieni, meillä oli kaks chinchillaa, mutta myytiin ne pois ku ne karkaili koko aja siitä häkistä ja pasko pitkin mun huonetta :|

Ei kai siinä sitte muuta, kaikkia joo kinosti nää tiedot

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #3 27.08.12 - 16:24
Eli tää on vähä niiku Off-Topic ja esittele itsesi -topicci samassa?

No jos välttämättä haluaa jotain off-topicia laukoa, niin antaa palaa, mutta minä en edelleenkään näe sille mitään tarvetta täällä :) Lähinnä sellainen yhteisöhengen luominen oli minulla päällimmäisenä ajatuksena ketjun aloittaessani. Eli tutustutaan niihin henkilöihin, jotka palstalla mielipiteitään jakavat.

Joskus täällä oli minusta esittele itsesi -ketju, mutta joko se jostain syystä poistettiin tai sitten muistan väärin. No, nytpähän on ainakin.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #4 27.08.12 - 19:33
Joskus täällä oli minusta esittele itsesi -ketju, mutta joko se jostain syystä poistettiin tai sitten muistan väärin. No, nytpähän on ainakin.
Oli, ja poistettiin. Veikkaisin että yksi syy olis ollut hirveän offtopicin määrä ja täyden palturin jauhanta, niiden toimesta joille tärkeintä oli virtuaalipeniksen kasvatus ja postcount-määrän nosto..

Bartman3

Vieras
Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #5 27.08.12 - 20:30
Olen 98 syntynyt poika ja simpsoneista olen aina tykännyt, mutta vasta ala-asteen lopussa aloin kunnolla seuraamaan sarjaa. Jonkun aikaa sitten rekisteröidyin tänne, mutta en kirjota tällä usein, mutta luen silti paljon foorumia. Muutaman suomenkielisen simpsonit sarjakuvalehden olen myös ostanut.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #6 14.11.12 - 09:09
Kokeilaas raapustaa tänne jotain nytten vaikka kaksi vuotta sitten jo liityin.
Elikkä yli 27v pojan kloppi kirjoittelee etelä-suomesta ja simpsoneita on tullut varmasti seurattua jo 90 luvun alkuvuosista lähtien vaihtelevalla menestyksellä.

Nytten aikuisiällä päässyt syventymään sitten taas paremmin kiinni tähänkin sarjaan ja erityisesti alkupään tuotantokaudet ovat parhaimillaan ikimuistettavia ja jotka katsoo uudestaan ja uudestaan. Uusissa jaksoissa alkaa vain näkymään se ettei enää uusia asioita ja raikkaita enään saada kehitettyä, onhan se kieltämättä sarjalle kun sarjalle vaikeata pitää tasoansa yli 20 kautta tod.hyvänä.

Tuosta tulikin mieleen että mitä nuoremilta veijareilta kuullut niin nää uudemmat eli reilustia 10 kaudesta eteenpäin olisi parempi kun vanhemmat johtuen piirrostyylistä tai jotain, ehkä sittenkin nää uudet simpparit ovat aikansa juttu mitä ei vanhemmat katsojat niin tajua. No ota tuosta selvää miten asian laita lopulta on.

Itse olen kylläkin monesti vieraillut simpsonit.orgissa katsomassa jakso tietoja ja muutakin infoa, kiva että pojat tai pitäskö sanoa miehet ovat tälläisen värkäneet ja itselleni on monesti ollut hyödyksi jos joku tietty jakso on kadoksissa, kun ei toi oma "raamattuni" wikipedia jokaisesta jaksosta kerro.

No tälläisiä mietteitä tällä kertaa ja toivottavasti ei kestä yhtä kauan seuraavaan viestiin  kuin rekisteröitymisestä tähän asti  :D (2v)

-B

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #7 14.11.12 - 15:32
Kokeilaas raapustaa tänne jotain nytten vaikka kaksi vuotta sitten jo liityin.

Hienoa, että joku vielä kaksi vuotta rekisteröitymisenkin jälkeen palaa linjoille. Sellaista ihmettä harvemmin tapahtuu. Niin ja kiva saada mukaan myös "vanhempaa" väkeä, kun välillä tuntuu, että kaikki ovat itseä paljon nuorempia. Toivottavasti jaksat kirjoitella palstalle.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #8 14.11.12 - 19:36
Kiva saada mukaan myös "vanhempaa" väkeä, kun välillä tuntuu, että kaikki ovat itseä paljon nuorempia. Toivottavasti jaksat kirjoitella palstalle.

Kröhöm... Täällä on yksi jonka ikä 27v. Synnyin maaliskuun 31. päivänä.

Olen Raumalainen hyväntuulinen (ja toisinaan vähän äreäkin) ja seurallinen "tyhjäntoimittaja". Fanitan simpsoineita ja tykkään niistä kuin hullu puurosta. Harrastan leffailua, musiikin kuuntelua, omien kokoelmalevyjen tekemistä (omaan käyttöön), ankkailua (Aku Ankan taskaukirjojen keräilyä), lukemista, kokkaamista ja dataamista.

Simpsoneita aloin katsomaan joskus 90-luvulla, joka oli niiden kulta-aikaa. Sarja iski muhun kuin salama kirkkaalta taivaalta. Suosikkimuistoni niistä ovat jääneet ikuisuisiksi ajoiksi mieleeni. Vanhemmiten niistä saa paljon enemmän irti, joilloin saa sarja avautuu paremmin. Mieluiten katson niitä DVD:ltä, mutta kelpaa se TV:n kauttakin tuijotettuna. Eniten tykkään juuri näistä kulta-aikaa, koska juonet olivat silloin (enemmän tai vähemmän) parempia. Ovat nämä uudetkin jaksot ihan katsottvia (yritän olla myönteinen ja avarakatseinen), ne eivät vaan jaksa aina naurattaa.

Heh, meinasin jaaritella tuossa mikä liittyi ikääni, mutta en sitten jaksanutkaan.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #9 14.11.12 - 19:48
Katos en ole vielä esittäytynyt.

Olen 17v poika, joka on katsonut Simpsoneita vuodesta 2003. Olen kotoisin Pirkanmaan maakunnasta Valkeakosken (pikku)kaupungista. Simpsoneiden ihmeelliseen maailmaan päädyin kanavasurffauksella ja sen jälkeen Simpsonit on ollut lempisarjani. Muita lempisarjoja ovat Chuck, Frendit, LOST, Ensisilmäyksellä ja CSI: Miami.

Voin vielä sanoa, että opiskelen Valkeakosken ammatti ja aikuisopistossa merkonomiksi.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #10 15.11.12 - 17:13
Kiva saada mukaan myös "vanhempaa" väkeä, kun välillä tuntuu, että kaikki ovat itseä paljon nuorempia. Toivottavasti jaksat kirjoitella palstalle.

Kröhöm... Täällä on yksi jonka ikä 27v. Synnyin maaliskuun 31. päivänä.

Joo, tiesin kyllä ikäsi :) Aktiivisista jäsenistä vanhin taitaa olla Paakkisen Jouni, sitten meitä yli parikymppisiä on muutamia, ja loput ovat nuorempia.

Aku Ankan taskaukirjojen keräilyä

Kuinka monta omistat, ovatko ensipainoksia? Minulla oli melkein kaikki taskarit joskus vuosia sitten, mutta myin kokoelman. Ensipainoksia ei tosin kauheasti ollut vanhemmista.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #11 15.11.12 - 17:41
Täältäkin löytyy taskarifani. Kerätty kaikki vuodesta 2007 ja kirpputorilta sekä mummolasta on noita vanhempiakin kertynyt.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #12 16.11.12 - 15:35
Aku Ankan taskaukirjojen keräilyä

Kuinka monta omistat, ovatko ensipainoksia? Minulla oli melkein kaikki taskarit joskus vuosia sitten, mutta myin kokoelman. Ensipainoksia ei tosin kauheasti ollut vanhemmista.

Niitä on sen verran paljon, etten kehtaa laskea :D Mutta aika paljon kumminkin. Tietysti jos tekisi tietokantaohjelmalla kunnon listan, pysyisi perillä asiasta. Ennimmäkseen ne ovat uudempia ja uusintapainoksia. Olishan se hienoa omistaa niitä ensipainoksia, mutta mua säälittää niiden kunto, jos ovat päässeet todella pahaan kuntoon. :S

Sitten on yksi Taskarin erikoisnumero, Olympiakuume (on muuten sikahyvä).

Muutama Roope-setäkin löytyy, vanhempia ja uudempia. Nyt tässä äskettäin aloin tilaamaan niitä. Joitakin Akkareitakin on kertynyt, mun en mie niistä kamalasti jaksa välittää, niiden taso on laskenut roimasti sitten 90-luvun.

Joitakin kovakantisiakin multa löytyy; Carl Barksia, Don Rosaa, Ankantekijät -kirjasarjaa, pari Aku Ankan näköispainosta sekä kolme yksittäistä kirjaa.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #13 17.11.12 - 00:35
Voisi nyt vielä omiin taustoihin lisätä että SM-liigaakin seurailen, ja suosikkijoukkue JYP Jyväskylä. Ugh.

Vs: Esittele itsesi ja tutustu muihin
Vastaus #14 17.11.12 - 16:36
Voisi nyt vielä omiin taustoihin lisätä että SM-liigaakin seurailen, ja suosikkijoukkue JYP Jyväskylä. Ugh.
Olen itse Ilveksenmiäs ja jos muistan oikein, niin Monorail on Tapparanmiäs.